• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolotāja profesija topošo pedagogu skatījumā

Thumbnail
Открыть
299-34058-Ruza_Inese_ir10059.pdf (1.096Mb)
Автор
Ruža, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Latvijā jau gadiem ilgi pastāv diskutabls jautājums par skolotāja profesiju un tās vietu sabiedrībā. Tas ietver profesijas nozīmīgumu, cilvēcīgus darba apstākļus, sabiedrības attieksmi, atalgojumu, kā arī pedagogu izglītības un tālākizglītības kvalitāti, kura nenodrošina sabiedrības vajadzībām atbilstošu izglītību. Rezultātā tiek ietekmēta sabiedrības apmierinātība ar izglītības pieejamību un kvalitāti, tādējādi mazinot skolotāju profesijas prestižu. Pētījuma mērķis: izpētīt topošo pedagogu studiju izvēles motīvus un turpmākos profesionālos nodomus. Darbā tiek pētīta teorētiskā literatūra par pedagoga profesijas vēsturi, skolotāja profesiju reglamentējošie dokumenti, pētījumi par pedagoga profesiju. Empīriskajā daļā tiek analizēti studentu studiju programmas izvēles motīvi, turpmākie profesionālie nodomi, kā arī studentu viedoklis par studiju programmas kvalitāti, skolotāja prestižu un atalgojumu(...) Anotācija neiekļaujas noteiktajā zīmju apjomā, pilnu anotāciju skat. Bakalaura darbā.
 
For years in Latvia has been a controversial issue for the teaching profession and its place in society. That includes the importance of profession, humanitarian working conditions, society attitude, emolument, as well as teacher training and further education quality, which is not providing education who is well timed and appropriate to society needs. As a result the societies contentment is being affected with the availability and quality of education, in that way reducing teaching profession prestige. The aim of research: To explore the prospective teachers study motives and future professional plans. The bachelor paper examines the theoretical literature on the history of the teacher’s profession, teaching profession’s regulatory documents, and research about teaching profession. In empirical part are analyzed student`s choice motives of study programs, future professional intentions, as well as student`s opinions about program quality, prestige of teacher's and salary (...)
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11374
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV