• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Informātikas praktikuma integrēšana informātikas mācību priekšmeta standartā.

Thumbnail
Открыть
299-34482-Tarasovs_Marks_mt09028.pdf (1013.Kb)
Автор
Tarasovs, Marks
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grīnfelds, Andris
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Autora mērķis šajā darbā ir pierādīt informātikas praktikuma nepieciešamību informātikas priekšmetā, kur darba uzdevumos tiek analizēti informātikas mācību priekšmeta standarti, analizēti mācību materiāli, kuri mūsdienās tiek izmantoti skolās, un, materiāli, pēc kuriem varētu vadīties, pasniedzot praktikuma darbus. Šajā darbā tiek apkopoti arī skolēnu un skolotāju viedokļi par informātikas praktikuma ieviešanu, kā arī darbā tiek piedāvāts izstrādāts izmainīts informātikas mācību programmas parauga prototips ar iekļautiem informātikas praktikuma darbiem. Darba tēma ir diezgan aktuāla, pateicoties straujajai skolēnu zināšanu attīstībai, paralēli informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstībai. Tajā pašā laikā, kad informātikas mācību priekšmeta standarts šādai attīstībai netiek līdzi. Pētījumā tiek izmantotas kvantitatīvās pētījumu metodes – anketēšana un tiešās intervijas. Darba veiktajā pētījumā tiek noskaidrots, ka vidusskolēni ir gatavi praktikuma darbu apgūšanai, taču pamats
 
In the present paper the author intends to prove the necessity of practical training in this particular subject - informatics, where the standards of informatics are analysed in the terms of reference, analysed teaching materials, which are nowadays used in the schools, and also there are materials analysed which might be used to guide those practical training works. The present paper also summarizes the views of the students and the teachers on implementation of the practical training in the informatics, as well, it offers a demonstration of developed and altered informatics curriculum model prototype including the practical training works of informatics. The research paper is very topical due to the rapid knowledge progression of the students in parallel with the development of information and communication technologies, while the standards of the informatics subject lag behind those advancements. To conduct the research there were used quantitative research methods - questionnair
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11385
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV