• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mazākumtautību bērnu integrācija pedagoģiskajā procesā

Thumbnail
Öffnen
299-35101-Mazākumtautību_bērnu__integrācija_pedagoģiskajā_procesā.pdf (507.7Kb)
Autor
Jureviča, Nataša
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rutka, Lūcija
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba nosaukums: Mazākumtautību bērnu integrācija pedagoģiskajā procesā Darba autore: Nataša Jureviča Zin. vadītāja: Prof. Lūcija Rutka., Dr. Psych. Darba apjoms: 56. lpp, 2 nodaļas, 13 apakšnodaļas, pielikumi, 26. literatūras avoti. Pētījuma teorētiska daļa balstās uz V. Zelmeņa., K. Beikera., D. Lieģenieces., Ž. Piažē., L. Prindules., V. Pūķe-Draviņas., Ļ. Vigotska., A. Šmites., A. Zelmeņa., R. Kaņepējas., J. Druvites., J. Maslovas., R. Ļihačevas., D. Škutānes atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi kā pirmsskolas vecumu bērnu attīstības vispārīgs raksturojums, bērnu valodas attīstība, integrācija būtība un metodes, ģimenes un pedagoģiskās komandas loma integrācijas procesā. Pētījuma praktiskajā daļā tika veiktas aptaujas vecākiem, skolotājiem, fokusgrupas diskusija, pedagoģiskā novērošana. Veicot pētījumu, darba autore secināja, ka dzīvojot Latvijā bērnam ir jāmācās cienīt valsts valoda un kultūra. Mazākumtautību bērniem tas ir divtik grūtāk nekā bērniem no
 
The title of work: Integration of minority children in the educational proces The autor: Natasha Jurevich The promoter of work: Prof. Lucija Rutka., Dr. Psych. Scope of work: 56.p.,chapter 2, 13 subcharter, attachments, 26th literature sources. The theoretical part is based on the knowledge: V. Zelmena., K. Beikera., D. Liegeniece., Z. Piaze., L. Prindule., V. Puke-Draviņa., L.Vigotskis., A.Smite. A. Zelmenis., R. Kanepeja., J. Druvite., J. Maslova., R. Lihaceva., D. Skutane. The theoretical part of the analysis of issues such as pre-school age child development brief description, the children's language development, integration of nature and the methods, family and team teaching role in the integration process. During the study, the author found that living in a Latvian child must learn to respect the national language and culture. Minority children, it is doubly difficult than children of Latvian families - they retain the ability to speak their nati
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11395
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV