• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Retorikas prasmju pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundās 10.klasē mazākumtautību skolā.

Thumbnail
Открыть
299-36274-Gendele_Ilona_SkLa020063.pdf (383.7Kb)
Автор
Andrejeva, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba autore: Ilona Gendele Diplomdarba temats: Retorikas prasmju pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundās 10.klasē mazākumtautību skolā Darba vadītāja: prof. M. Gavriļina Darba apjoms:55.lpp., 44.bibliogrāfiskie nosaukumi, 3. attēli, 2. pielikumi. Diplomdarba mērķis: noteikt retorikas prasmes pilnveidošanas iespējas 10.klases skolēniem. Diplomdarba uzdevumi: 1)izanalizēt zinātnisko pētījumu saturu, kur ir apskatītas problēmas par skolēnu retorikas prasmes attīstīšanu dzimtās un otrās valodas stundās; 2)izanalizēt didaktisku literatūru, apkopot mūsdienīgo didaktisko pieredzi retorikas prasmju pilnveidošanas iespējās; 3)konstatēt ēsošas zināšanas retorikā 10.klases skolēniem, atklāt panākumus un grūtības; 4)praktiski aprobēt dažādu uzdevumu veidus, kas tiek orientēti retorikas prasmju pilnveidošanai 10.klases skolēniem; 5)apkopot pētījuma rezultātus. Izmēģinājumdarba bāze: Daugavpils N. vidusskola, 10.klase, skolēnu skaits – 14. Diplomdarbs sastāv no 3. daļām: 1.Literatūras apskats 2.Problēmas iztirzājums 3.Stundu aprobācija Atslēgas vārdi: retorikas prasmes, komunikatīvā kompetence, runas prasme, oratora māksla, runātāja un klausītāja kultūra.
 
The Theme of this Diploma Paper ir “Possibilities of Rhetoric Skill Development in the Latvian Language Lessons of Grade 10 in Minority Schools. The author of degree work is lona Gendele. The head of work: prof. M.Gavrilina Volume works: 55 p.p, 44 bibliographic names, 3 drawings, 2 appendices. The work purpose: to reveal possibilities of improvement of rhetorical skills of pupils of 10 classes. Plase: Daugavpils Secondary school N., 10 class, number of pupils – 14 Work consists of 3 parts: 1. Literature description. 2. The analysis of problems. 3. Approbation of lessons. Keywords rhetorical skills, communicative compitantion, speech skills, oratorical skills, speaking and listener culture. The work name has been chosen because: - Rhetoric as the subject is not included in the program The knowledge of possibility improvement of rhetorical skills is necessary for-schoolboys.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11403
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV