Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLanka, Ērikaen_US
dc.contributor.authorRunce, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:25Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36422en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11404
dc.description.abstractBakalaura darbā „Skolotāja autoritāte- pusaudžu (13- 14.g.v.) mācīšanās motivācijas veicinātāja” tiek teorētiski aplūkota mācīšanās motivācijas būtība, to ietekmējošie faktori, motīvu iedalījums, skolotāja autoritātes jēdziens. Darba mērķis ir teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt, vai skolotāja autoritāte ir pusaudžu (13- 14 g.v.) mācīšanās motivācijas veicinātāja. Pētījuma tika apkopotas 25 skolēnu anketas un 17 skolotāju intervijas. Darba gaitā noskaidrots, ka skolotāja autoritāte veicina pusaudžu mācīšanās motivāciju, ja skolotājs ir šo skolēnu autoritāte. Skolotāja autoritātei ir liela nozīme pedagoģiskajā procesā. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, vienpadsmit apakšnodaļām, nobeiguma, izmantoto avotu un literatūras saraksta, kā arī no 19 pielikumiem. Atslēgvārdi: mācīšanās motivācija, skolotāja autoritāte, pusaudži.en_US
dc.description.abstractThis Bachelor’s Paper the learning motivation’s essence is considered theoretically, the affecting factors, classification of motives, concept of teacher’s authority are discussed. The aim of Paper: motivate theoretically and prove empirically whether teacher’s authority serves as a learning motivation promoter for teenagers. This research is to summarize 25 questionnaires given to teenagers and 17 interviews of teachers. As a result of the research, it is asserted that teacher’s authority promotes learning motivation if teacher is an authority for teenagers. In the pedagogical process teacher’s authority has a great meaning. This Paper consists of introduction, 3 chapters, 11 subdivision, conclusion, bibliography, 19 appendices. Keywords: learning motivation, teacher’s authority, and teenagers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolotāja autoritāte - pusaudžu (13-14 g.v.) mācīšanās motivācijas veicinātājaen_US
dc.title.alternativeTeacher’s authority as the promoter of adolescents’ learning motivation (13- 14 years old)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию