Mācību metožu izvēle mācību tēmai "Auduma apdruka" mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē
Author
Zolnere, Mairita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir atlasīt mācību metodes tēmai “Auduma apdruka” un aprobēt tās mājturības un tehnoloģijas stundās 7. klasē.
Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek izpētīta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra, kā arī normatīvie dokumenti pētāmās problēmas sakarā. Diplomdarba pirmajā nodaļā atlasītas atbilstošas mācību metodes tēmai “Auduma apdruka.” Otrajā daļā aprakstīts mācību saturs tēmai “Auduma apdruka.” Izzināti daudzi apdrukas izmantošanas paņēmieni mājturībā un tehnoloģijās. Trešajā nodaļā ir izveidots tematiskais plānojums. Ceturto daļu veido tematiskā plāna aprobācijas apraksts un rezultātu analīze.
Diplomdarbā izmantotas pētnieciskās metodes: pedagoģiskā novērošana, anketēšana, pedagoģiskā izmeiģinājumu darbība.
Atslēgas vārdi: mājturība un tehnoloģijas, auduma apdruka, mācību metodes. The goal of Diploma Work is to select training methods for the subject „Fabric Print” and approbate them for study lessons of Home Economics and Technology for 7th grade students.
In the theoretical part of Diploma Work literature of pedagogy and psychology is examined, as well as legal documents regarding the investigated problem of Work. Appropriate training methods for the subject „Fabric Print” are selected in the first chapter of the Diploma Work. The training content for the subject „Fabric Print” is described in the second chapter. Several techniques of printing are found out for lessons of Home Economics and Technology. Thematic plan is performed in the third chapter of the Work. The forth part consists of description of approbation of the thematic plan and analysis of results. The following methods of research were used: pedagogic observation, mediatizing, pedagogic experiment.
The key words: Home Economics and Technology, fabric print, training methods.