Kuģu modelisms mājturība un tehnoloģijās 8. klasē
Autor
Určs, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Melnbārde, Helga Ingeborga
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarbs „Kuģu modelisms mājturībā un tehnoloģijās 8. klasei” sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeigums, izmantoto literatūras un avotu saraksta un pielikumiem.
Ievadā ir aplūkota tēmas aktualitāte un dažādu autoru skatījums uz pētāmo problēmu, iekļauts diplomdarba mērķis, nepieciešamie uzdevumi, pētīšanas metodes un pētījuma bāze.
Diplomdarba pirmajā nodaļā tiek apskatīta Latvijas kuģniecības un modelisma attīstība.
Nākamajā nodāļā atklāta radošas darbības veicināšana mācību procesā.
Informācija par mācību satura izveidi mācību tēmai „Kuģu modelisms” ir apkopota trešajā nodāļā.
Ceturtajā nodāļā ir analizēta skolēnu praktiskās darbības analīze, mācību sasniegumu izvērtēšana un rezultātu apkopošana un anketu rezultātu analīze.
Diplomdarba nobeigumā ir secinājumi un ieteikumi mācību tēmas pilnveidošanai.
Atslēgvārdi:
•Mājturība un tehnoloģijas
•Radošums
•Kombinētais darbs
•Kuģu modelisms
•Starppriekšmetu saikne Diploma Paper „The Modeling of Ships in Home Economics and Technologies in Grade 8” consists of the introduction, four chapters, conclusion, bibliography, and appendixes.
The topicality of the theme, different researchers’ view on the problem, the aim of the Diploma Paper, objectives, research methods and research base are included in the introduction.
The development of shipping and modeling in Latvia is described in the first chapter.
The facilitation of creative work in teaching process is described in the second chapter.
The information about teaching content establishment for teaching theme „The modeling of ships” is described in the third chapter.
The analysis of students’ practical work, the evaluation of teaching achievements and the summarization of the results and the analysis of the results are reviewed in the fourth chapter.
Conclusions and recommendations for further development of the theme are described in the conclusion of the Diploma Paper.
Key words:
•Home Economics and Technologies
•Creativity;
•Combined work;
•The modeling of ships;
•The connection of subjects