Ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība
View/ Open
Author
Fiļčenko, Ludmila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā „Ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība” aprakstīts pētījums par ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbību.
Autore: Ludmila Fiļčenko
Zinātniskā vadītāja: Mag. Paed. Ērika Vugule
Pētījuma mērķis: Pētīt ģimenes un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības iespējas.
Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta ar 26 literatūras vienībām un 4 pielikumiem.
Darba apjoms ir 55 lpp.
Darbā ietverti 8 attēli.
Pirmo nodaļu veido ģimenes un PII sadarbības veicināšanas problēmas analīze psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā.
Otrā nodaļa ietver ģimenes kā sadarbības partnera raksturojumu.
Trešajā nodaļā veikta PII un ģimenes sadarbības procesa organizēšana, izpēte un analīze.
Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze, ka PII un ģimenes sadarbība norit optimālāk, ja:
•ģimenes un PII sadarbībā tiek ņemti vērā kopīgi izvirzītie mērķi un uzdevumi bērna attīstībā un audzināšanā;
•pirmsskolas pedagogs pielieto daudzveidīgas sadarbības formas ar ģimeni;
•sadarbības rezultātā vecāki pilnveido savas pedagoģiskās iespējas ANOTATION
Graduation work “Cooperation between family and preschool establishment” performs research about cooperation between family and preschool establishment.
Author: Ludmila Filchenko
Academic superior: Mag. Paed. Erika Vugule
The aim of the research: to evaluate facilities of cooperation between family and preschool establishment.
This work consists of introduction, 3 chapters, conclusions and 24 sources of literature and 5 attachments.
Scope of work: 55 pages.
The diploma work contains 8 pictures.
Graduation work consists of 3 parts:
1.Preschool establishment and family cooperation encouragement problem in psychologically pedagogical literature.
2.The characteristic of family as a partner of cooperation.
3.The organization, research and analyses of the cooperation process between family and preschool establishment.
The research has proved hypothesis that cooperation process between preschool establishment and family will be optimized if:
•the aims in cooperation of family and preschool establishment will be the same in child development and education;
•preschool pedagogue uses many cooperation forms with family:
•as the result of cooperation parents will improve their pedagogical facilities.