• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

6-7 gadu vecu bērnu tēlainas atmiņas attīstīšanas metodes

Thumbnail
Öffnen
299-36530-Kartaviha.pdf (464.1Kb)
Autor
Kartaviha, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Boša, Iveta
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba nosaukums: 6 – 7 gadu vecu bērnu tēlainās atmiņas attīstīšanas metodes. Darba autors: Nataļja Kartaviha. Darba zinātniskā vadītāja: Mag. pead. Iveta Boša. Darba saturs: 52 lpp., 10 tabulas, 6 diagrammas, 3 attēli, 53 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: 6 – 7 gadu vecu bērnu tēlainās atmiņas izpēte un analīze. Pētījuma teorētiskajā daļā dota pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. Dota atmiņas, tās veidu un procesu definīcija. Aprakstīta tēlainās atmiņas nozīme 6 – 7 gadīgiem bērniem un noteiktas tās attīstīšanas metodes. Pētījuma praktiskajā daļā noteikti 6 – 7 gadīgu bērnu tēlainās atmiņas – redzes un dzirdes – diagnostikas veidi. Ar bērniem, kuri uzrādīja zemus diagnostikas rezultātus, nodarbojās pēc redzes un dzirdes atmiņas attīstošas programmas. Šādu nodarbību rezultātā uzlabojās minēto atmiņas veidu apjoms un noturība. Diagnostikas rezultāti tika apstrādāti. Veikta pētījuma darba analīze un secinājumi.
 
Title of the Paper: Methods of imaginative memory development in 6-7 year-olds. Author of the Paper: Nataļja Kartaviha. Research supervisor: Mag. pead. Iveta Boša. Contents: 55 pages, 10 tables, 6 diagrams, 3 pictures, 53 sources of reference. Aim of the Study: Research and analysis of imaginative memory in 6 to 7 year-old children. Theoretical Part of the Study contains an analysis of some relevant pedagogical and psychological literature. The author provides definitions of memory, its kinds and processes, explains the importance of imaginative memory for 6-7 year-olds and offers methods of imaginative memory development. Practical Part of the Study describes types of diagnostics of imaginative memory – vision and hearing – in 6-7 year-olds. The children showing low diagnostic results were subject to a visual and audile memory development program. The program resulted in improvement of the volume and durability of the said kinds of memory. The results of the diagnostics have been processed. The author has made an analysis of the completed research work and provided conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11412
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV