Показать сокращенную информацию
Spēļu un rotaļu izmantošanas iespējas attieksmes pret dzīvo dabu veidošanā 5-7 gadu vecu bērnu grupā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.contributor.advisor | Ozoliņš, Viktors | en_US |
dc.contributor.author | Kļimoviča, Inese | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:22:26Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:22:26Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 36539 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11413 | |
dc.description.abstract | Ineses Kļimovičas diplomdarbs „Spēļu un rotaļu izmantošanas iespējas attieksmes pret dzīvo dabu veidošanā 5 – 7 gadus vecu bērnu grupās PII” ir 45 lpp. apjomā; ar 8 attēliem, 2 tabulām, 3 pielikumiem. Izmantoti 22 literatūras avoti. Darba struktūra: ievads; teorētiskā daļa 3 nodaļu apjomā; praktiskā daļa – empīrisks pētījums, kas atainots 4. nodaļā; nobeigums (svarīgākie secinājumi); pielikumi. Teorētiskajā daļā iztirzātas 5-7 gadu vecumposma īpatnības, kā arī spēļu un rotaļu būtība, to pedagoģiskā nozīme un praktizēšanas principi pirmsskolā. Empīriskajā pētījumā ir iekļauta PII grupa 20 bērnu apjomā (11 meitenes un 9 zēni); izmantotas gan autores izvēlētas, gan izveidotas spēles un rotaļas, kas var veicināt bērnu pozitīvas attieksmes pret dzīvo dabu attīstību. Diplomdarba ievadā formulētā hipotēze ir pārbaudīta, un tā ir apstiprinājusies. Atslēgvārdi: spēles; attieksme; emocionalitāte; dzīvā daba; empātiskums | en_US |
dc.description.abstract | Diploma paper by Inese Klimovica, "Potential of games and play in formation of attitude towards animate nature for children aged of 5 to 7 at preschool educational establishments" covers 45 pages. 8 images and 2 tables are within the text. 3 appendices follow, 22 sources of literature are used. Structure of the paper includes introduction; theoretical part in 3 chapters; empirical research in the 4th chapter; conclusions; appendices. Theoretical part is focused on specifics of age group 5 to 7 years, as well as on essence, pedagogical meaning and principles of practicing of games and play at preschool. Empirical study covers sample of 20 preschoolers (11 girls and 9 boys). Games and plays (both, selected and created by the author) supposedly developing positive attitude in children towards animate nature have been used. Hypothesis stated in the introduction has been tested and proven. Keywords: games, attitude, emotionality, animate nature, empathy | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Spēļu un rotaļu izmantošanas iespējas attieksmes pret dzīvo dabu veidošanā 5-7 gadu vecu bērnu grupā pirmsskolas izglītības iestādē | en_US |
dc.title.alternative | Possibilities of using plays and games in developing the attitude towards the live nature in the group of 5-7 years old children at preschool | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |