Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRihtere-Zunte, Elīnaen_US
dc.contributor.authorKapteine, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:26Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other36548en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11414
dc.description.abstractDiplomdarbā tiek attēloti pētījuma rezultāti par informācijas apmaiņas veidiem, kas veicina skolotāju sadarbošanos vispārējās izglītības iestādēs Latvijā. Pētījumā tikusi analizēta teorētiskā literatūra, kas apkopo informāciju par sadarbības stratēģijām un informācijas apmaiņas veidiem, kā arī aptaujas un intervijas rezultāti par skolotāju sadarbības raksturojumu vispārējās izglītības iestādēs Latvijā. Aptaujas rezultāti rāda, ka skolotājiem visbiežāk ir vienots veids, kādā apmainīties ar informāciju viņu skolā. Turklāt respondenti atzina, ka visbiežāk viņi apmainās ar informāciju vai diskutē par jautājumiem vai problēmām, ar kurām saskārušies mācību stundu laikā. Savukārt visretāk tiek pārrunāti jautājumi par starpdisciplināro mācīšanos. Skolotāju sniegtās atbildes liecina par to, ka informācijas apmaiņas process visbiežāk noris starp dažādu priekšmetu skolotājiem, savukārt dalīšanās ar dažādiem mācību materiāliem tiek veikta pamatā starp viena priekšmeta skolotājiem.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper addresses information sharing ways that can support and develop collaboration among teachers in general education schools in Latvia. The study presents and discusses the literature analysis on collaboration strategies and information sharing ways as well as it reports the survey results on collaboration patterns among teachers in general education schools in Latvia, as well as expert opinion regarding collaboration in the schools they represent. The results gathered with the questionnaire indicate that teachers have a common way of sharing information among each other in their school.What is more, respondents admitted that most frequently they share information or discuss the issues they meet during the classes, whereas least frequently discussed topic is strategies of interdisciplinary teaching.Meanwhile, teachers presented the information sharing process among teachers of various subjects, while sharing materials most often occurs among teachers of the same subject.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInformācijas apmaiņas veidi skolotāju sadarbības pilnveidošanai Latvijāen_US
dc.title.alternativeInformation Sharing Ways for Improving Collaboration among Teachers in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige