Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorZumente, Gintaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36555en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11415
dc.description.abstractBakalaura darba „Skolu vēsture Naukšēnu novadā līdz 21.gadsimtam” autore ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas un Psiholoģijas fakultātes studente Ginta Zumente. Bakalaura darba mērķis ir apkopot un analizēt materiālus par Naukšēnu novada skolu vēsturi. Darba gaitā tika izzināta Mirķu, Tēcēnu, Nurmu, Piksāru, Naukšēnu skolu veidošanās vēsturiskie apstākļi, apkopoti un analizēti materiāli par mācību un audzināšanas darbu. Veicot darbu, tiek nonākts pie atziņas, ka Naukšēnu novadu skolas visos savos pastāvēšanas gados ir bijušas kultūras un izglītības centri, kas veicināja skolēnu un visas apkārtējās sabiedrības garīgo izaugsmi, veicināja vispusīgu personību veidošanos. Darbs sastāv no apzīmējuma saraksta, ievada, 8 nodaļām, 4 apakšnodaļām, nobeiguma, 62 lappusēm, 2 pielikumiem, izmantotas 73 literatūras un avotu vienības.en_US
dc.description.abstractThe author of the bachelor’s work School history in Naukseni area till the 21 century is Ginta Zumente- a student of the Latvian State University the faculty of Pedagogics and Psychology. The aim of the bachelor’s work is to sum up and analyse the materials on the history of schools in Nauksēni area. During the process of work the historic conditions of school formation at Mirki, Teceni, Nurmi, Piksari, Naukseni were found out, materials about education and upbringing were summarised and analysed. Performing the work the author comes to the conclusion that the schools in Naukseni area during their existence have been the centres of culture and education, which promoted the intellectual development of the surrounding society, promoted the formation of all-round personality. The work consists of the list of symbols, introduction, 8 chapters, 4 subchapters, conclusion, 62 pages, and 2 appendixes, 73 literary and other sources being used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolu vēsture Naukšēnu novadā līdz 21. gadsimtamen_US
dc.title.alternativeHistory of schools in Naukšēni area until 21st centuryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record