• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vientuļu jauniešu atribūcijas stils.

Thumbnail
Открыть
299-36576-Popova_Anastasija_ap05082.pdf (275.3Kb)
Автор
Popova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dimdiņš, Ģirts
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma mērķis ir noskaidrot saistību starp atribūcijas stilu un vientulības līmeni jauniešiem. Pētījuma dalībnieki ir 18-24 gadus veci jaunieši, kas pēc vidusskolas uzsāk mācības augstskolā 1.kursā. Pētījumā piedalījās 60 studenti: 41 sieviete un 19 vīrieši. Izmantotās metodikas: Vientulības līmeņa noteikšanas aptauja (UCLA Loneliness Scale, Russell, D. W., 1996, Version 3), bērnu atribūcijas stila aptauja (Children’s Attributional Style Questionnaire – CASQ, Seligman, M.E.P., Peterson, C., Kaslow, N.J., Tanenbaum, R.L., Alloy, L.B., and Abramson, L.Y., 1991). Rezultāti liecina, ka vientulības izjūtas līmenim ir negatīva saistība ar pozitīvo atribūcijas stilu, kas liecina par to, ka jauniešiem, kam ir augsti vientulības izjūtas līmeņa rezultāti ir vairāk izteikts negatīvais atribūcijas stils, un jauniešiem ar zemu vientulības līmeni ir vairāk izteikts pozitīvais atribūcijas stils.
 
The aim of the study was to notify the connection between attributional style and the loneliness’ level of adolescents. The participantes of research were 18-24 years old adolescents, who after secondary school graduating entered the univerity program and are in the 1 year of studies. There were 60 students taken part in the research: 41 women and 19 men. The used methodics were: UCLA Loneliness Scale (Russell, D. W., 1996, Version 3), Children’s Attributional Style Questionnaire – CASQ (Seligman, M.E.P., Peterson, C., Kaslow, N.J., Tanenbaum, R.L., Alloy, L.B., and Abramson, L.Y., 1991). The results show that there is a negative correlation between positive attributional style and the level of loneliness, which means that adolescents, who have high level of loneliness are more likely to have negative attributional style, and adolescents who have low level of loneliness have more positive attributional style.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11418
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV