• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunākā skolas vecuma bērnu pozitīvas attieksmes pilnveidošana pret dabu dabaszinības stundās

Thumbnail
Открыть
299-36601-liene.pdf (1.099Mb)
Автор
Grišina, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stramkale, Ligita
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Lienes Grišinas darbā ‘’Jaunākā vecuma bērnu pozitīvas attieksmes pilnveidošana pret dabu dabaszinības stundās’’ tiek analizēta jaunākā skolas vecuma bērnu attieksme pret dabu. Darba teorētiskajā daļā tiek analizētas teorētiskās atziņas par attieksmi, tās būtību un daudzveidību; kā arī tiek aplūkotas mācību programmas un mācību standarti dabaszinību stundām. Darba autore analizē mācību metodes un mācību grāmatas. Darba praktiskajā daļā autore izskaidro empīrisko metožu pielietojumu: anketēšanu, intervijas, pārrunas un kontentanalīzi. Maģistra darba autore veic iegūto datu analīzi, kurā ir pielietota Kronbaha-Alfa un Vilkoksona metodes, kā arī sniedz rekomendācijas, kuras būtu izmantojamas dabaszinību stundās. Darba pielikumā ir trīs dažāda veida anketas, intervijas, pārrunu protokoli, prezentācijas un attēli. Atslēgas vārdi: pozitīva attieksme, daba, dabaszinību stunda.
 
In the master paper ‘’The improvement of positive attitude of younger children to nature during natural sciences lessons’’ the attitude of younger childen to nature has been analysed. In the theoretical part of the work the theoretical conclusions about attitude, its essence and multiciplicity have been analysed; as well as the study programmes and standarts have been examined. The author analyses the methods and course books. In the practical part the author explains the use of empirical methods, such as: questionnaires, interviews, discourse and contentanalyses. Thr author of the master paper includes data analyses, where the methods of Cronbach’s Alfa and Wilcoxon Signed Ranks have been used and the recommendations for teachers of nature sciences have been presented. In the appendix questionaires, records of interviews, presentations and pictures have been presented. Key words: positive attitude, nature, nature science lesson.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11419
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV