• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikācijas prasmju pilnveidošana saskarsmes procesā autiskiem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-3680-Tomsone_Inese_Peda010342.pdf (3.460Mb)
Автор
Tomsone, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šteinberga, Andžela
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbā „Komunikācijas prasmju pilnveidošana saskarsmes procesā autiskiem bērniem” – teorētiski un praktiski tiek apskatītas un analizētas metodes un paņēmieni kā skolēniem ar autismu efektīvāk attīstīt komunikācijas prasmes. Teorētiski un praktiski izzināt alternatīvo komunikācijas līdzekļu izmantošanu komunikācijas prasmju pilnveidošanai saskarsmē, lai sekmētu autisko bērnu sociālo adaptāciju. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt komunikācijas veidus un metodes saskarsmes procesā autiskiem bērniem. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā tiek apskatīts autisms kā funkcionāls traucējums, korekcijas iespējas autiskiem bērniem, komunikācijas veidi, augmentatīvās un alternatīvās komunikācijas iespējas un no pētījuma daļas, kurā tiek aprakstītas un analizētas praktiskas pedagoģiskās metodes autisko bērnu komunikācijas prasmju pilnveidošanai un bērnu vispusīgai attīstībai. Pētījumā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka speciālās skolas skolēniem ar autismu mācību un audzināšanas procesā izmantojot alternatīvās komunikācijas līdzekļus (piktogrammas, attēlus, fotogrāfijas), ir iespējama saskarsmes uzlabošanās, kas savukārt sekmē bērna sociālo adaptāciju. Diplomdarbu raksturo šādi atslēgas vārdi: autisms, saskarsme, komunikācija, sociālā adaptācija
 
Subject of the Graduation Paper is Improvement of Communication Skills of Autistic Children – methods and ways how to better develop communication skills of pupils with autistic spectrum disorders are examined and analyzed theoretically and practically. Which alternative communication means should be used for improvement of contact skills for better social adaptation of autistic children. The goal of the research is to theoretically and practically research communication ways and methods for autistic children. The Graduation Paper consists of the theoretical part, in which autism as a functional disturbance, correction opportunities for autistic children, communication methods, augmentative and alternative communication opportunities are discussed, and the research, in which practical pedagogical methods for improvement of communication skills and all-round development of autistic children are described and analyzed. The hypothesis that contact skills of pupils studying at special schools, using alternative communication means (pictograms, images, photos) in the process of education, which at the same time promote better social adaptation of a child, proved correct
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11426
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV