Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorBite, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:28Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3689en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11428
dc.description.abstractDiplomdarbā autore veic lielu korekcijas darbu bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Tā uzdevums ir izvērst mērķtiecīgu fonētiski fonemātisko struktūru traucējumu korekciju, lai pēc iespējas ātrāk sagatavotu pareizai runai. Jāstrādā ar bērniem, lai labotu skaņu izrunu, fonemātisko dzirdi, papildinātu vārdu krājumu, veidotu vienkāršus un paplašinātus teikumus. Šo bērnu mācības ieteicamas rotaļu veidā. Rotaļa atstāj labvēlīgu ietekmi uz emocionālo attīstību, bērna spējām. Tādēļ rotaļu darbībai ir svarīga vieta šo bērnu mācīšanā. Darba tēma ir „ Rotaļu izmantošana 5 – 6 gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem.” Tēmas izvēli noteica autores darba pieredze pirmsskolas izglītības iestādē un problēmas aktualitāte – bērnu pilnvērtīga sagatavošana skolai. Diplomdarbam ir ievads, četras daļas, secinājumi, literatūras saraksts ar četrām vienībām, no kurām anotācija ir latviešu valodā, krievu un angļu valodās. Darbu ilustrē 18 attēli, 3 tabulas, 24 pielikumi. Galvenie secinājumi attiecas uz to, ka rotaļu izmantošanas rezultātā notiek pārmaiņas bērnu psihisko procesu attīstībā un tiek sagatavota pāreja jaunā attīstības pakāpē, tiek pilnveidota arī fonemātiskā uztvere, kas dod iespēju aktivizēt kognitīvo procesu attīstību. Līdz ar to, bērnam ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem, rotaļa ir viens no galvenajiem līdzekļiem runas un valodas attīstībā. Tā ir arī pirmsskolas vecuma bērna vadošais darbības veids, tādēļ tās izmantošana ir nepieciešama un lietderīga pareizas runas veidošanā.en_US
dc.description.abstractThe author of the graduation paper deals with Correction work for children with phonetically phonematic disorders. The purpose of the work is to develop the correction system of phonetically phonematic structure disorders in order to prepare for correct speech. It is necessary to work with children to correct the pronunciations of sounds, to form simple construction sentences. Teaching such children should be done through games. Games have favorable influence on children’s emotional development and skills. Consequently games play an important role in teaching for such children. The theme of the works is the application of games for children, aged 5 – 6, with phonetically phonematic disorders. The choice of the theme was determined by the authors experience in pre-school educational institution and the importance of the problem – to prepare children for school. The graduation paper consists of introduction, four parts, conclusions, and literature list with four units, including annotation in the Latvian, Russian and English languages. The paper has 18 pictures, 3 tables, and 24 supplements. The main conclusions refer to the fact, that during the games occur changes in the development of children’s mental processes and is formed transition to a new stage of development, and phonematic perception is improved thus enabling activating the development of cognitive processes. Consequently, for a child with phonetically phonematic disorders game is one of main instruments to develop speech and language. It is also prevailing type of activities for pre – school age children, so games are necessary and important to be used to form correct speech.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļu izmantošana 5-6gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiemen_US
dc.title.alternativeUse of plays in work with 5-6 years old children with phonetic phonematic disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige