• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Piederības vajadzības veidošanās 7-8gadīgiem bērniem sākumskolā

Thumbnail
Открыть
299-37008-Inga_Veidemane.pdf (1.610Mb)
Автор
Veidemane, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Skalberga, Anita
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Ingas Veidemanes pētījumā tiek analizēta 7:8 gadīgo bērnu piederības vajadzību nodrošināšana sākumskolā. Pētījuma teorētiskajā daĜā, pamatojoties uz A. Maslova vajadzību hierarhijas teoriju, uz A. Ādlera, E. Eriksona, K. Levina, V. Krutecka, ě. Vigotska, A. Šponas, G. Cukermanes, S. Omārovas, R. Garlejas, J. MaĜickas, M. Balsona, V. ReĦăes u.c. autoru atziĦām, tiek analizēta piederības vajadzību jēdziena būtība, 7:8 gadīgo bērnu attīstības raksturojums un pedagoga loma piederības vajadzību nodrošināšanā. Pētījuma empīriskajā daĜā autore analizē 7:8 gadīgo bērnu piederības vajadzību nodrošināšanu konkrētā kultūrvidē – Smiltenes sākumskolā X. Autore pielieto pētniecības metodes: Kronbaha : alfa metodi, Kruskala valisa metodi un Manna : Vitnija metodi. Atslēgvārdi: piederības vajadzības, 7:8 gadīgs bērns, klases kolektīvs, psiholoăiskais klimats.
 
In Inga Veidemane’s research providing the necessity of 7:8 years old children to belong to social groups in primary school is being analysed. In the theoretical part of the research the author analyses the concept of belonging necessity, describes 7:8 years old children’s development and the role of the pedagogue in providing the necessity of belonging. Her research is based on A. Maslov’s theory of hierarchy, as well as on A. Adler’s, E. Erikson’s, K. Levin’s, V. Krutecky’s, ě. Vigotsky’s, A. Shpona’s, G. Cukermane’s, S. Omarova’s, R. Garleja’s, J. MaĜicka’s, M. Balson’s, V. ReĦăe’s and other authors’ conclusions. In the empiric part of her study, the author analyses providing the necessity for 7:8 years old children to belong to social groups in the specific cultural environment – Smiltene’s Primary School X. The author uses different research methods : Cronbach`s Alpha method, Kruskal –Wallis and Mann–Whitney methods. Keywords: belonging necessity, 7:8 years old child, pupils’ collective body, psychological climate.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11431
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV