Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKincāns, Vladimirsen_US
dc.contributor.authorNordena, Sandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:29Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other37168en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11435
dc.description.abstractDiplomdarbā „Tekstila tehniku apgūšana vizuālās mākslas stundās pamatskolas pedagoģiskās korekcijas klasēs Rīgas vakara ģimnāzijā” uzmanība pievērsta īpaši sensitīvai skolēnu daļai – pusaudžiem, kas medicīnisku, psiholoģisku vai sociālu problēmu dēļ mācās pamatskolas korekcijas klasēs. Diplomdarba mērķis ir iepazīstināt pamatskolas pedagoģiskās korekcijas klašu skolēnus ar dažādām tekstila tehnikām un veicināt to teorētisko un praktisko izpratni, sabalansējot mācību programmas saturu ar šo audzēkņu reālajām mācību un radošajām spējām, pētījuma gaitā izstrādājot trīs uzdevumu kopas tekstilmākslas nodarbībām un pārbaudot tās pedagoģiskajā izmēģinājumdarbībā. Šim nolūkam analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra, izveidoti konkrēti radošie uzdevumi, kā arī veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība. Diplomdarbā iekļauts konkrēto uzdevumu kopu aprobācijas apraksts un analīze, kā arī izdarīti secinājumi. Tie apliecina, ka, sabalansējot mācību programmā ietvertās tēmas un prasības ar reālajām pedagoģiskās korekcijas klašu audzēkņu uztveres un radošajām spējām, var panākt pozitīvu sadarbību un mācību darba rezultātu. Atslēgvārdi: pusaudžu psiholoģija, mākslas pedagoģija, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, pinums, simegrāfija, gobelēns.en_US
dc.description.abstractDiploma paper "Textile technique studies at visual art lessons in the pedagogic correction classes in Riga evening gymnasium primary school" is focused on the particularly sensitive part of students - teenagers that due to medical, psychological or social problems are enrolled in primary school correction classes. The aim of the research is to make students of primary school pedagogic classes au fait with different textile techniques and promote their theoretical and practical understanding, the curricular content balance to these classes students’ real learning and creative abilities, make a three task set for textile study during the research and test it at the pedagogy pilot actions. For this purpose, the analysis of educational and psychological literature and the pedagogy pilot actions are done as well as specified creative tasks are created. Diploma paper includes the approbation description and analysis of a set of specified tasks and conclusions. They show that by balancing the topics included in the curriculum and the requirements of these students’ real learning and creative abilities can be achieved the positive cooperation and learning result. Keywords: adolescent psychology, art pedagogy, pedagogy pilot actions, braiding, simegraphy, tapestry.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTekstila tehniku apgūšana vizuālās mākslas stundās pamatskolas pedagoģiskās korekcijas klasēs Rīgas vakara ģimnāzijāen_US
dc.title.alternativeTextile Technique Studies at Visual Art Lessons in the Pedagogic Correction Classes in Riga Evening Gymnasium Primary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию