• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sadarbības prasmju veicināšana 14-15 gadus vecām pusaudzēm deju nodarbībās interešu izglītības iestādē

Thumbnail
Открыть
299-37294-veselova_dace_dv06009.pdf (1.473Mb)
Автор
Veselova, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Upmale, Anda
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Daces Veselovas pētījumā tika analizēts sadarbības prasmju veicināšana 14 – 15 gadus vecām pusaudzēm deju nodarbībās interešu izglītības iestādē. Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz R. Andersones, A. Šponas, A. Baldiņa, I. Žoglas, A. Vorobjova, V. Šibajeva un citu autoru atziņām, tika analizēts sadarbības jēdziena izpratne, sadarbības prasmes, pusaudžu vecumposmu īpatnības un interaktīvās deju nodarbības. Kā arī tiek apzinātas mācību metodes, kas veicina sadarbības prasmes. Pētījuma empīriskajā daļā tika izveidotas 10 deju nodarbības ar interaktīviem uzdevumiem sadarbības prasmju veicināšanai. Tika analizētas pusaudžu sadarbības prasmes pirms un pēc nodarbībām. Pētījumā izmantotas pētījuma metodes – teorijas analīze, anketaptauja, novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Tika izanalizēti un statistiski pārbaudīti iegūtie dati.
 
In Dace Veselova bachelor’s work there was analyzed cooperation skill promotion of 14 – 15 year old adolescents in dance activities at the interest education institution. In research theoretical part based on such authors as R. Andersone, A. Špona, A. Baldiņš, I. Žogla, A. Vorobjovs, V. Šibajevs and others, there was analyzed understanding the concept of cooperation, collaboration skills, the adolescents specific qualities and interactive dance activities. As well as deliberate teaching methods that promotes cooperation skills. In the practical part of the study there were created 10 dance activities with interactive challenges to promote cooperation skills. There were analyzed cooperation skills of adolescents before and after activities. The survey methods study used are theoretical analysis of literature, questionnaire, observation and experimental teaching activities. The findings were analyzed and statistically examined.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11437
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV