Elektromehānisko roku instrumentu pielietojums kokapstrādē mājturībā un tehnoloģijās 8. klasē
Author
Batars, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Leitāns, Juris
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs: „Elektromehānisko rokas instrumentu pielietojums kokapstrādē” mājturībā un tehnoloģijās II sastāv no: ievada, 4 nodaļām, izmantotās literatūras avotiem un pielikumiem.
Diplomdarba mērķis: izstrādāt mācību saturu tēmai „Darbs ar rokas elektromehāniskiem instrumentiem” un aprobēt to praksē.
Pirmajā nodaļā ir izvērtēti pedagoģiskie un psiholoģiskie nosacījumi, lai izstrādātu mācību saturu.
Otrajā nodaļā izpētīta speciālā literatūra, kā arī veikta izglītības dokumentu analīze, rezultātā izstrādājot tematisko plānu.
Trešajā nodaļā autors aprobēja mācību saturu Āgenskalna Valsts ģimnāzijā un izdarīja secinājumus.
Ceturtā nodaļā atainoti secinājumi un izklāstīti ieteikumi turpmākā darba sekmēšanai mājturības un tehnoloģijas II stundās.
Atslēgvārdi: koks, instrumenti, izglītība. The Diploma paper „The Use of Electromechanical Hand Tools in Woodworking” in the subject of housekeeping and technologies II consists of introduction, 4 chapters, bibliography and annexes.
The aim of the Diploma paper is to develop curriculum for the topic „Work with Electromechanical Hand Tools” and to approbate it in practice.
In the first chapter, the pedagogical and psychological factors for developing the curriculum have been analysed.
In the second chapter, the literature and educational documents have been analysed in order to develop the teaching plan.
In the third chapter, the author has approbated the curriculum in Agenskalna State Gymnasium and drawn conclusions.
In the fourth chapter, the conclusions and suggestions for the facilitation of further work in the lessons of housekeeping and technologies II have been set forth.