Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorSmirnova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:35Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other39844en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11484
dc.description.abstractDiplomdarbs „Iesilidīšanās Aktivitātes kā Palīglīdzeklis Pozitīvas Grupas Dinamikas Veidošanai Vidusskolas Angļu Valodas Stundās” ir pētījums par to, kā pozitīva grupas dinamika var būt veicināta ar iesildīšanās aktivitāšu palīdzību angļu valodas stundās. Darbā ir ieskats teorijā par vidusskolas skolēnu vecumgrupas īpašībām, par iesildīšanās aktivitātēm, par grupas dinamiku un grupas attistības procesiem. Diplomdarba galvenais mērķis ir izpētīt iesildīšanās aktivitāšu spēju kalpot par palīglīdzekli pozitīvas grupas dinamikas veidošanai angļu valodas kā svešvalodas stundās. Atsevišķa gadījuma pētījums tika veikts Rīgas 74. vidusskolā pedagoģiskās prakses laikā no 2008. gada 28. janvāra līdz 21. martam. Anketas tika izmantotas lai uzzinātu skolēnu un skolotājas viedokļus par to kādai jābūt labai skolēnu grupai un par viņu pašu grupu salīdzinājumā ar ideālu. Pēc teorētiskās literatūras par iesildīšanās aktivitātēm un to pielietošanu pozitīvas grupas dinamikas veidošanas procesam analīzes, desmit aktivitātes tika sastādītas on izmēģinātas praksē. Dati par studentu iecienītajiem darba veidiem tika vākti ar anketu palīdzību. Prakses beigās pirmā anketa tika izdalīta atkārtotai aizpildīšanain lai varētu redzēt kā ir mainījies studentu viedoklis par viņu grupu. Pētījuma dati liecina, ka skolēnu attieksme pret viņu grupu ir nedaudz mainījusies prakses laikā. Atgriezeniskā saite pēc dažu aktivitāšu pildīšanas arī liecina par to, ka iesildīšanās aktivitāšu lietošana palīdzēja uzlabot 10. b klases grupas dinamiku. Var secināt, ka ikviens var gūt labumu strādājot grupās, un skolotāju uzdevums ir parādīt skolēniem, ka grupa ir lielāks spēks nekā tās atsevišķu daļu summa; un iesildīšanās aktivitātes ir parasti labi piemērotas lai akcentētu grupu priekšrocības.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper “Warming-up Activities as a Tool for Creating Positive Group Dynamics in Secondary School EFL Classroom” is a research on how a positive group dynamics can be created with the help of warming-up activities at English lessons. It has an insight into theory on secondary school students’ age peculiarities, warming-up activities, group dynamics and group development processes. The aim of current Paper is to study the ability of warming-up activities to serve as a tool for creating positive group dynamics in secondary school EFL (English as foreign language) classroom. The case study was carried out in Riga Secondary School Nr 74 where the author of the Paper had a teaching practice from January 28, 2008 till March 21, 2008. The questionnaires were piloted in order to find out students’ and teacher’s ideas of a good group and their own group compared to an ideal one. After making a summative analysis of the theoretical literature about warming-up activities and their application to creating positive group dynamics in EFL classroom, ten activities were created and tried out in practice. The data about the students’ favorite types of work were gathered with the help of a questionnaire. At the end of the practice the first questionnaire was piloted once again in order to see how the students’ opinion about their group had changed. The data of the research showed that students’ attitude to their group had changed slightly. Feedback received after some activities also proved that application of warming-up activities helped to create positive group dynamics in Form 10B. It can be concluded that everyone can benefit from being a part of a group, but the teachers should show students that a group together is more powerful than a sum of its parts; and warming-up activities are appropriate for highlighting advantages of being a group.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleIesildīšanās aktivitātes pozitīvas grupas dinamikas veidošanai vidusskolas angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeWarming-up Activities in Creating a Positive Group Dynamics in Secondary School EFL Classsroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record