Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elitaen_US
dc.contributor.authorRamka, Diānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40164en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11488
dc.description.abstractDiplomdarba „Daudzveidīgi sadarbības veidi Rūdolfa Blaumaņa meistarnoveļu apguvē 10. klasē” mērķis ir izzināt dažādus sadarbības veidus, lai veiksmīgi apgūtu Rūdolfa Blaumaņa meistarnoveles; izstrādāt vienu no metodiskās sistēmas variantiem un pārbaudīt to praksē. Diplomdarbs sastāv no piecām nodaļām: 1.Ieskats Rūdolfa personībā un daiļradē. 2.Daudzveidīgi sadarbības veidi literatūras mācību kontekstā. 3.Skolotāja sagatavošanās darbam klasē. 4.Rūdolfa Blaumaņa meistarnovelēm veltīto stundu norise. 5.Skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu izvērtējums un analīze. Diplomdarba pirmajā nodaļā izzināta un studēta zinātniskā literatūra par Rūdolfu Blaumani un viņa daiļradi, otrajā nodaļā analizēta literatūra par dažādām sadarbības veidiem un iespējām, kurus var izmantot literatūras stundās, lai virzītu skolēnus mākslinieciskās izziņas darbībā, veicinātu skolēnu vērtību orientētu sadarbību, uzlabotu skolēnu motivāciju literatūras stundu apguvē un veicinātu skolēnu domāšanasen_US
dc.description.abstractThe aim of this research “Diverse Interactions to Study Rudolfs Blaumanis Short Stories in Form 10” is to explore different ways of interaction in order to successfully acquire short stories of Rudolfs Blaumanis in the same time developing and checking on the practice one variety of the methodical system. The diploma paper consists of five chapters: 1.Insight of Rūdolfs Blaumanis personality and works; 2.Different ways of collaboration teaching literature; 3.Teacher`s preparation for work in class; 4.Class observation studying Rūdolfs Blaumanis master novels; 5.Analysis and results of collaboration between the teacher and students. The first chapter contains information and research about Rūdolfs Blaumanis, his personality and works. The second chapter contains an analysis of different literature in order to find out the ways of collaboration and use them in class, promoting students’ artistic, cognitive abilities and their collaboration. Moreover, the research in theen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDaudzveidīgi sadarbības veidi Rūdolfa Blaumaņa meistarnoveļu apguvē 10. klasēen_US
dc.title.alternativeDiverse Interactions to Study Rudolfs Blaumanis’ Short Stories in Form 10en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record