Показать сокращенную информацию
Kustību rotaļu iespējas 3-4 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē
dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | en_US |
dc.contributor.author | Kaņepāja, Rudīte | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:22:36Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:22:36Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 40267 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11495 | |
dc.description.abstract | Darba saturs: 49 lpp., analizēts 51 iteratūras avots. Bakalaura darba mērķis: izzināt 3-4 gadus vecu bērnu adaptācijas norisi pirmsskolas izglītības iestādē un praktiski pārbaudīt kustību rotaļu iespējas adaptācijas sekmēšanai. Pētījuma teorētiskajā daļā izmantotas D.Lieģenieces, D.Dzinteres, G.Svences, A.Šponas, A.Adlera, Ā.Karpovas, D.B.Elkoņina un citu pedagogu un psihologu atziņas par adaptācijas būtību un norisi pirmsskolas izglītības iestādē, kā arī veidots 3-4 gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums. Darba praktiskās daļas pirmajā posmā tika izstrādātas anketas vecākiem, veikti pedagoģiskie novērojumi, un dokumentu analīze. Veikto metožu rezultāti ļāva izdarīt secinājumus par adaptācijas līmeni konkrētajā pirmsskolas izglītības iestādes grupā. Praktiskās daļas turpinājumā tika izzināta kustību rotaļas nozīme 3-4 gadus vecu bērnu adaptācijas periodā un veikta pedagoģiskā novērojuma un eksperimenta laikā iegūto rezultātu analīze. | en_US |
dc.description.abstract | The content of the Paper: 49 pages,51 literature source has been analysed. Aim of the Research: to study the process of adaptation of 3–4 years old children in pre-school educational institution and practically examine movement games opportunities in promoting adaptation.In the theoretical part of the study conclusions of D. Lieģeniece, D. Dzintere, G. Svence, A. Špona, A. Adler, Ā. Karpova, D. B. Elkonin and other educators and psychologists on the nature and process of adaptation in pre-school educational institution are used, as well as educational-psychological description of 3–4 years old children is created. In the practical part of the study questionnaires for parents were designed, pedagogical observations and document analysis were conducted. The results of performed methods made it possible to draw conclusions on the adaptation level in the particular pre-school educational institution’s group. Further in the practical part the importance of movement games in the adaptation | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Kustību rotaļu iespējas 3-4 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē | en_US |
dc.title.alternative | Movement games opportunities in promoting adaptation of 3 - 4 years old children in pre-school educational institutions | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |