Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorKučere, Montaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:38Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41611en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11510
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis bija noskaidrot, kā skolēnu grupu sekmju sadalījuma metode var palīdzēt sekmēt skolēnu prasmi nenovērsties no uzdevuma angļu valodas stundās 6. klasē.Jaunā skolotāja veica gadījumu pētījumu. Angļu valodas stundas 6. klasē izmantojot skolēnu grupu sekmju ieguldījuma metodi, lai veicinātu skolēnus nenovērsties no uzdevuma. Intervija ar 6. klases audzinātāju tika organizēta, lai noskaidrotu skolotājas viedokli par kooperatīvas grupu darbu organizēšanu. Anketa tika izveidota, lai noskaidrotu 6. klases skolēnu pieredzi strādājot kooperatīvās grupās. Pētījuma rezultāti rādīja, ka vairākums skolēni uzlaboja viņu sociālo prasmi nenovērsties no uzdevuma, un skolēnu sasnieguma ieguldījuma metode pierādīja tās efektivitāti. Kā arī skolēnu atzīmes angļu valodā uzlabojās līdz pat 9 %. Atslēgvārdi: sociālās prasmes, nenovērsties no uzdevuma, kooperatīvā mācīšanās, skolēnu grupu sekmju sadalījuma metode, angļu valodas stunda.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma Paper was to explore how Students Teams Achievement Division (STAD) method promotes students staying on task in English lessons in Form 6. The novice teacher carried out a case study. English lessons in Form 6 using STAD method in order to promote students’ staying on task were conducted. The interview with Form 6 class teacher was organised to find out the teacher’s opinion about organizing the cooperative group work. A questionnaire was developed to find out Form 6 students’ previous experience working in cooperative groups. The research results showed that the majority of the students’ improved their social skill staying on task, thus the STAD method proved its effectiveness. Moreover, students’ marks in English lessons increased up to 9 %. Keywords: social skills, staying on task, Cooperative Learning, Student Teams Achievement Division method, English lesson.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu grupu sekmju sadalījuma metode skolēnu prasmes nenovērsties no uzdevuma veicināšanai angļu valodas stundās 6.klasēen_US
dc.title.alternativeStudent Teams Achievement Division Method to Promote Students' Staying on Task in English Lessons in Form 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию