Show simple item record

dc.contributor.advisorKincāns, Vladimirsen_US
dc.contributor.authorVasiļjeva, Vitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:39Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:39Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42135en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11514
dc.description.abstract   Darba autore, Vita Vasiļjeva, ir izstrādājusi diplomdarbu „Ekspresionisms kā līdzeklis emocionāla darba radīšanai 7. klasē”. Atbilstoši tēmai formulēts diplomdarba mērķis – izpētīt ekspresionisma kā mākslas virziena apguves iespējas, radot emocionālu mākslas darbu 7. klasē.    Diplomdarbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir apkopots teorētiskais materiāls par ekspresionismu kā mākslas virzienu, otrajā - par emocijām kā cilvēka uztveres atspulgs.    Trešajā nodaļā ir apkopota informācija par tēmas realizāciju vizuālās mākslas stundā, kas ietver sevī izstrādātu un pedagoģiskā praksē aprobētu uzdevumu kopu, piemērotas mācību metodes, vērtēšanas kritērijus un pedagoģiskās prakses rezultātu analīzi.en_US
dc.description.abstract   The author, Vita Vasiļjeva, has carried out the diploma paper, „Expressionism as a means of creating an emotional piece of art in form 7”. The goal of the research is to study the options of mastering expressionism as arts direction by creating an emotional piece of art in form 7. The current paper consists of 3 chapters. The first part of the paper is devoted to providing the general notion of the theoretical sources on expressionism as arts direction, the second part – on emotions as the reflection of the perception of the human. The third part is devoted to the summary of the implementation of the goal of the current paper carried out during the work in arts lesson which covered accomplished and in pedagogical practice approbated set of exercises, appropriated pedagogical methods, evaluation criteria, and the analysis of the results of the pedagogical practice.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePašportreta fotogrāfija kā līdzeklis ekspresionisma apgūšanai 7. klasēen_US
dc.title.alternativePhotography of Slef-portrait as a Way how to adopt Expressionism in 7th Gradeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record