• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personiskā mācīšanās vide mācīšanās mācīties prasmju pilnveidei angļu valodas stundās 12. klasē

Thumbnail
Открыть
299-42765-Kuzmane_Daiga_dk10072.pdf (958.5Kb)
Автор
Kuzmane, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba mērķis bija izpētīt Personīgo mācīšanās vidi, lai palīdzētu skolēniem uzlabot mācīšanās mācīties prasmes angļu valodas stundās 12 klasē. Pētījuma tēma tika izvēlēta balstoties uz autores uzskatiem, ka mācīšanās mācīties prasmju attīstība ir liels izaicinājums jaunajiem skolotājiem, tāpat kā prasme efektīvi pielietot modernās tehnoloģijas izglītībā un angļu valodas apguves procesā. Pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums IB World School Wien West 12.klasē. Datu vākšanas metodes bija anketa, pašanalīzes anketa, intervijas un novērojumu žurnāls. Pētījums pierādīja, ka Personīgā mācīšanās vide un mācīšanās mācīties prasmes ir cieši saistīti jēdzieni, jo ir nepieciešamas labas mācīšanās mācīties prasmes, lai izveidotu Personīgo mācīšanās vidi un, šīs vides radīšanas procesā, mācīšanās mācīties prasmes tiek attīstītas. Turklāt svešvalodu stundas ir lieliski piemērotas darbam ar augstākminētajiem aspektiem.
 
The aim of the Paper was to explore how Personal Learning Environment (PLE) can help to improve students’ learning-to-learn skills during the English lessons in Form 12. The theme was chosen as learning-to-learn skills development is an important challenge for pre-service teachers. In addition the need for knowledge on how to use the new technologies in education and particularly in process of teaching English has also demonstrated its topicality. The research method was a case study in IB World School Wien West Form 12.. Methods of data collection were a questionnaire and self-reflection questionnaires to the students, interviews with the teacher and observation journal. The research proved that it requires good learning-to-learn skills to be able to create one’s own PLE and at the same time learning-to-learn skills are developed in the process of creating PLE. Furthermore language learning lessons is a perfect environment to work on concepts listed above.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11542
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV