• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mājas arhetips Ilonas Leimanes romāna "Vilkaču mantiniece" apguvē 10. klasē

Thumbnail
Открыть
299-42814-Pelsa_Sarmite_sp10057.pdf (4.764Mb)
Автор
Pelša, Sarmīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ausekle, Dagmāra
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba „Mājas arhetips I.Leimanes romāna „Vilkaču mantiniece” apguvē 10. klasē” mērķis ir rosināt skolēnus meklēt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem padziļinātā darba lasīšanā. Darbā pētīta problēma, kā padziļināt skolēnos interesi par literatūru un rosināt viņus pārskatīt savus uzskatus par literatūras stundu kā vienveidīgu literāra darba analīzi. Diplomdarba struktūru veido 5 nodaļas: 1.Ieskats Ilonas Leimanes dzīves gājumā un daiļradē literatūras mācību kontekstā; 2. Pedagoģijas un literatūras didaktikas atziņas darba temata kontekstā; 3.Skolotāja sagatavošanās darbam klasē; 4. Skolēnu un skolotājas sadarbības analīze; 5. Skolotājas un skolēnu sadarbības izvērtējums; Pielikumi.
 
The aim of this research called “Home archetype in Ilona Leimane'e novel "Werewolf's heiress" in 10th grade aquisition” is to stimulate student’s looking for answers to their questions in deeply literature analyse. The paper studies the problem how to interest student’s in literature and change the negative stereotypes they normally associated with it, e.g. literature being boring. The research is structured in 5 sections: 1.Insights in Ilona Leimane course of life and works of literature in the context of learning; 2.Pedagogy and didactics of literature findings in the context of the theme; 3.Teacher’s preparation for the work in the classroom; 4.Student and teacher collaboration analysis; 5.Teacher and student collaborative assessment; Attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11543
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV