Skolas un ģimenes sadarbība sākumskolas vecuma bērnu mācību motivācijas veidošanās sekmēšanā
Автор
Plinere, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba „Skolas un ģimenes sadarbība sākumskolas vecuma bērnu mācību motivācijas veidošanās sekmēšanā” mērķis ir izpētīt skolas un ģimenes sadarbības iespējas sākumskolas vecuma bērnu mācību motivācijas veidošanās sekmēšanā.
Darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, trīs pamatdaļām ar apakšnodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem.
Darba pirmajā daļā ir izzināta mācību motivācijas būtība un analizētas sākumskolas vecuma bērnu mācību motivācijas veidošanās īpatnības. Otrajā daļā ir izpētīta skolas un ģimenes sadarbības būtība, ir izzinātas skolas un ģimenes sadarbības formas, un ir izpētītas skolas un ģimenes sadarbības īstenošanas iespējas, kas sekmē sākumskolas vecuma bērnu mācību motivācijas veidošanos. Trešajā daļā ir darba tēmas praktiskā izpēte un analīze.
Atslēgvārdi: mācību motivācija, motīvs, sākumskola, skolotājs, ģimene, sadarbība The purpose of bachelor’s degree thesis “Family-School Collaboration for Promoting the Learning Motivation Creation for Primary School Children” is to study the possibilities of family and school collaboration in order to promote the learning motivation creation among primary school children.
The thesis paper consists of an annotation in the Latvian and English languages, introduction, three main chapters with sub-chapters, conclusion, a bibliography list, as well as appendices.
The first chapter of the thesis studies the essence of learning motivation and gives an analysis of peculiarities of learning motivation creation for primary school children. The second chapter explores the essence of the family and school collaboration, forms of such collaboration, and also studies the possibilities for the family and school collaboration that would promote the learning motivation creating for primary school children. The third chapter focuses on practical research and analysis of the topic.
Key words: learning motivation, motive, primary school, teacher, family, collaboration