• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

7.klases skolēnu argumentācijas prasmju pilnveidošanas didaktiskās iespējas. Angļu valodā: Possibilities for teaching improvment of argumentation skills of 7 th grade school children

Thumbnail
Öffnen
299-45384-Lace_Lauma_ll09149.pdf (2.107Mb)
Autor
Lāce, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarbā „7.klases skolēnu argumentācijas prasmju pilnveidošanas didaktiskās iespējas” tiek izvirzīts mērķis izanalizēt didaktiskās iespējas pilnveidot 7.klases skolēnu argumentācijas prasmes latviešu valodas stundās, ņemot vērā mūsdienu lingvodidaktistu pieredzi un analizēt konstatētās problēmas skolēnu runas uzvedībā. Vērojumi liecina, ka latviešu valodas stundās nepieciešams pilnveidot skolēnu argumentācijas prasmi, lai palīdzētu skolēniem attīstīt komunikatīvo kompetenci, prasmi sekmīgi piedalīties dažādās saziņas situācijās latviešu valodā. Mērķa īstenošanai tika izvirzīti šādi uzdevumi: 1.Pētīt un analizēt teorētisko literatūru pedagoģijā, lingvistikā un lingvodidaktikā pētāmās problēmas sakarā. 2.Analizēt un apkopot mūsdienu lingvodidaktu pieredzi sakarā ar iespēju pilnveidot skolēnu argumentācijas prasmes latviešu valodas stundās. 3.Raksturot 7.klases skolēnu argumentācijas prasmju līmeni, konstatēt reālās problēmas un sasniegumus. 4.Aprobēt veidotos mācību uzdevumu veidus, lai pilnveidotu skolēnu argumentācijas prasmes. Darbā izvirzītie uzdevumi radīja iespēju pilnveidot skolēnu runāšanas un saziņas prasmi, padziļināja skolēnu izpratni par argumentācijas nozīmi, kultūru, veidiem, bagātināja skolēnu vārdu krājumu, veidoja skolēnu viedokļa argumentēšanas prasmes latviešu valodā. Izvērtējot iegūtos rezultātus, secināts, ka diplomdarbā izvirzītie uzdevumi tiek sasniegti.
 
The Diploma paper’s “Possibilities for teaching improvement of argumentation skills of 7 th grade school children’’ aim is to analyze the didactic opportunities to improve students’ in form 7 argumentative skills development during Latvian lessons, taking into account modern lingua-didactic experience and analyze the real problems which were certified in speaking. Observations showed that during Latvian language lessons is necessary to improve the students' argumentative skills to help students to develop their communicative competence, the ability to successfully participate in variety communicative situations in Latvian. To implement the aim of the Diploma paper the author were nominated the following objectives: 1. To study and analyze the theoretical literature in pedagogy in due to linguistics and lingua-didactics research problem. 2. To analyze and summarize contemporary lingua-didactic experience in connection to the opportunity to develop students' argumentative skills during Latvian language lessons. 3. To describe students’ in form 7 argumentative skills level, to identify the real problems and achievements. 4. To try out different teaching tasks, which were created by author, to improve students' argumentative skills. Nominated in the Diploma paper objectives made it possible to develop students ' speaking and communication skills, improved the students' understanding of the role of argumentation, culture ways, expanded students ' vocabulary, and improved students' opinion argumentation skills in Latvian. When assessing the obtained results, it was concluded that the nominated in the Diploma paper objectives were achieved.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11606
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV