• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tēlotājas mākslas darbi filmās kā semiotiski kodi un to nozīmes izpratne vizuālās mākslas stundās

Thumbnail
Öffnen
299-45408-Melberga_Gundega_gm06007.pdf (2.972Mb)
Autor
Melberga, Gundega
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Avotiņa, Austra
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kino ir būtiska mūsdienu skolēna dzīves sastāvdaļa, tāpēc svarīgi par to runāt arī skolā, lai skolēnos raisītu lielāku interesi par mācību saturu un procesu. Darbā "Tēlotājas mākslas darbi filmās kā semiotiski kodi un to nozīmes izpratne vizuālās mākslas stundās" pētīts, kā vizuālās mākslas darbi filmās veido semiotiskus kodus un kādas ir to izpratnes iespējas vizuālās mākslas stundās skolā. Pētījumā apskatīti kino semiotiskie aspekti, kino valodas struktūra un izteiksmes līdzekļi. Pētīts tēlotājas mākslas darbu kā semiotisku kodu lietojums filmās, analizējot Larsa fon Trīra filmu "Melanholija" un Andreja Tarkovska darbu "Solaris". Veikta uzdevumu kopas metodiskā izstrāde tēmas apguvei vizuālajā mākslā skolā, lasāms tēmas aprobācijas izvērtējums un analīze, secinot, ka pētījuma mērķis ir sasniegts, neraugoties uz neveiksmēm tēmas aprobācijā.
 
Cinema is significant part of modern pupil's life, therefore it's important to speak about cinema at school, to make pupils become more interested in their studies. In work "Fine art works in films as semiotic codes and their meanings comprehension in visual arts lessons" author has done research on how fine art works are used in films as semiotic codes and what are their comprehension options during visual arts lessons. In this research author examined semiotic aspects of cinema, structure of cinema language and ways how cinema make it's poetic expressions. Also analized the use of fine art works as semiotic codes in Lars von Trier's film "Melancholia" and Andrei Tarkovsky's film "Solaris" as well as accomplished methodical development of excersises to acquire theme at school in visual arts lessons. Author has made theme's approbation assessment and analysis concluding that the aim of research is achieved successfully despite failures during theme's approbation at school.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11611
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV