Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVīgante, Rasmaen_US
dc.contributor.authorBroka, Gitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:53Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5091en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11620
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Saskarsmes veidošana bērniem ar valodas traucējumiem jaunākajā pirmsskolas vecumā”. Darba mērķis ir pētīt saskarsmes nozīmi ceturtajā dzīves gadā bērniem ar valodas attīstības traucējumiem. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz M.Pļavnieces, L.Dubkeviča, Dž.Boulbija, D.V.Vinnikota, D.Dzinteres atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti šādi jautājumi: •saskarsmes procesa būtība; •trīsgadīga bērna ar valodas traucējumiem psihofizioloģiskais raksturojums; •rotaļas nozīme saskarsmes veidošanā. Pētījuma praktiskajā daļā autore, izmantojot pētīšanas metodes, analizēja bērnu saskarsmes prasmes. Pamatojoties uz analīzi, autore izstrādāja saskarsmes plānu – modeli un realizēja to praksē. Uz iegūto rezultātu pamata autore secināja: •saskarsmes procesa veidošana ir individuāls process; •bērni labprāt saskarsmi veido rotaļājoties; •saskarsmes plāns – modelis bagātināja pedagoģisko procesu.en_US
dc.description.abstractTitle of this Master’s thesis is “Communication development for children with speech disorders in the youngest preschool age”. Goal of the thesis is: to research the meaning of communication for children with speech disorders in the forth year of life. The theoretical part is based on M. Plavniece, L. Dubkevica, J. Bowlby, D.W. Winnicott, and D. Dzintere concepts. Within the theoretical part have been analyzed such questions as: •substance of communication; •psychological and physiological characteristic of a three year old child with speech disorders; •the role of play for development of communication. In the practical part of the thesis the author used research methods to analyze the communication skills of children. The author developed a communication plan – model based on this research and implemented it in practice. Based on the results of this implementation the author came to the conclusions: •the development of the communication process is an individual process; •children are gladly communicating while playing; •the plan - model for communication enriched the pedagogical process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSaskarsmes veidošana bērniem ar valodas traucējumiem jaunākajā pirmsskolas vecumāen_US
dc.title.alternativeCommunication development for children with speech disorders in the youngest preschool ageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige