Pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās inteliģences attīstības iespējas pirmsskolas iestādē

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās inteliģences attīstības iespējas pirmsskolas iestādē. Darba autore: A. Maksimčuka Zinātniskā vadītāja: Dr. hab. paed., prof Z. Čehlova Maģistra darba apjoms: 73 lpp. Maģistra darbā aprakstīti dažādu autoru viedokļi par to, kas ir em. int. un kā tā attīstās pirmsskolas vecumā, izstrādāta un izmēģināta praksē em. int. attīstības metodika. Pētījuma mērķis: noteikt pirmsskolas vecuma bērnu em. int. attīstības nosacījumus. Pētījuma hipotēze: Pirmsskolas vecuma bērnu em. int. attīstās sekmīgi, ja 1. bērni pazīst emociju saturu; 2. audzināšanas procesā tiek izmantotas dažādas spēles, kuras stimulē emocionālā pārdzīvojuma veidošanos; 3. nodarbībās izmanto emocionāli niansētos uzdevumus; 4. skolotājas uztur labas attiecības ar bērniem un starp bērniem. Pētījuma bāze: Rīgas privātā vidusskola „Evrika”.
The possibilities for emotional intelligence development in pre-school children in the kindergarten. The autor of the work: A. Maksimchuk Scientific supervisor: Dr. hab. paed., prof Z. Čehlova Masters work volume: 73 pages. The volume of the master’s work: are described the views of a number of authors on the notions concerning of emotions, em. int., worked out and estimated in practice the methodology of em. int. development at pre-school age. The aim of the research: to define the conditions for em. int. development at pre-school age. Hypothesis of research: em. int. at pre-school age is being developed successfully if: 1. Children are aware of the content of emotions; 2. Various games stimulating em. Experiences are used in the process of upbringing 3. Em. coloured tasks are used during the activities. The base of the research: Riga private school „Evrika”.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By