Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorValdmanis, Jānisen_US
dc.contributor.authorBaranovska, Ilvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:54Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:54Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6331en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11631
dc.description.abstractDarba nosaukums: Kooperēto mācību izmantošana 7. klases skolēnu valodas kompetences pilnveidē. Darba autore: Ilva Baranovska Zinātniskais vadītājs: prof. Dr. habil. philol. Jānis Valdmanis Darba apjoms: 48 lpp., 1 tabula, 37 literatūras avoti, 12 pielikumi. Diplomdarbs sastāv no ievada, 6 nodaļām, secinājumiem. Pirmajā nodaļā tiek aplūkota kooperēto mācību vēsturiskā attīstība. Otrajā nodaļā tiek doti skolēnu valodas kompetences pilnveidei izmantojamo izplatītāko kooperatīvo mācību paņēmienu jeb struktūru apraksti. Trešajā nodaļā darba autore izklāsta grupu izveides principus, atspoguļo mācību vides ietekmi uz mācīšanās procesu, kā arī sasniegumu un darba procesa vērtēšanas nozīmi. Ceturtajā nodaļā tiek atspoguļota skolotājas gatavošanās darbam klasē, t. i., 7. klases pusaudžu psiholoģisko īpatnību izpētes rezultāti. Piektajā nodaļā darba autore piedāvā kooperēto mācību uzdevumu kopu skolēnu valodas kompetences pilnveidei. Sestajā nodaļā tiek interpretēti sadarbības rezultāti, izanalizētas kooperēto mācību iespējas un ierobežojumi. Pēc darba aprobācijas var secināt, ka kooperētās mācības veicina skolēnu izziņas interesi, aktivizē skolēnu motivāciju, pilnveido skolēnu valodas kompetenci un sekmē skolēnu sadarbības pieredzi. Atslēgas vārdi: KOOPERĒTĀS MĀCĪBAS, PUSAUDŽI, VALODAS KOMPETENCE, GRUPU DARBS, SADARBĪBA, VĒRTĒŠANA.en_US
dc.description.abstractThe topic of the research paper is ‘The Use of Cooperative Studies in the 7 Forms for Improving Pupils` Language Competence’. The author is Ilva Baranovska. The srientific adviser is prof. Dr. habil. philol. Ianis Valdmanis. The research paper indudes 48 pages, one table, 37 literary soures, 12 appendix. It consists of inproduction, six parts, conclusions. Port 1 presents the historical development of cooperative studies. Port 2 shows the methods of cooperative studies used in improving pupils` language competence or structural description. In Port 3 the author of the research paper spreads out the forms of group principles, reflects the influence of studying environment on the process of study, the importance of work process value. Port 4 reflects teacher`s preparation for working in form 7. Port 5 proposes the tasks of cooperative studies for improving pupils` language competence. In Port 6 the author`s findings are summarized. After the practical use of researh the following conclusions are made: cooperative studies favour pupils` interests, improve pupils` motivation, improve pupils` language competence, succeed the experience of pupils` cooperation. Key words: COOPERATIVE STUDY, LANGUAGE COMPETENCE, TEENAGERS, GROUP WORK, COOPERATION, EVALUATION.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKooperēto mācību izmantošana 7.klases skolēnu valodas kompetences pilnveidē.en_US
dc.title.alternativeThe Use of Cooperative Studies in the 7 Forms for Improving Pupils' Language Competence.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию