Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorKoreņevska, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:58Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7135en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11665
dc.description.abstract. Par spīti strauji augošam pieprasījumam pēc Specializētās angļu valodas, Specializētās angļu valodas kursi ir joprojam ierobežoti ar specifiska leksikona studēšanu un tekstu tulkošanu. Ar nepārtraukto paplašināšanos un piedalīšanos starptautiskā biznesa arēnā, daudz uzmanības jābūt veltītai Specializētās angļu valodas kursa izveidei, kas var palīdzēt sagatavot skolniekus priekš nākamās profesionālās komunikācijas. Kā atbilde šiem vajadzībam šis darbs ir mēģinājumu lai nodrošinātu pamatvirzienus Specializētās angļu valodas kursa izveidei priekš profesionālās tehniskās arodskolas Celtniecības specializācijas studentiem. Sakumā tās apskata literatūru un pētījumus kas ir saistīti ar Specializētās angļu valodas kursu izveidi. Veidojot Specializētās angļu valodas kursu, pats pirmais un svarīgākais ir studentu vajadzību detalizēta analīze. Citas problēmas iekļauj sevī: realistisku mērķu uzstadīšana, gramatisku funkciju un iemaņu integrācija un vertejums.Kaut gan Specializētās angļu valodas konteksti izskata šīs problēmas no savu perspektīvu viedokļa, piedavatā struktūra kursa attistībai ir domata kā labums skolotājiem kuri var saskarties ar problēmam veidojot Specializētās angļu valodas kursu. Sīs pētījums ir balstīts uz teorijas apskata un uz praktiskas daļas analīzes. Pētījums iekļauj sevī pedagoģisku novērošanu, studentu analīzi un skolotājas intervijas analīzi,kā arī veiktu darbību analīzi. Studentu skaits kas piedalījās šajā pētījumā ir 50 otra kursa profesionālās tehniskās arodskolas studentu.en_US
dc.description.abstract. Despite the growing demand for English for Specific Purposes (ESP), ESP courses are still limited to learning specific lexicon and translating texts. With the continued expansion and participation in the international business arena, much attention should be drawn to the design of ESP courses which can help to prepare learners for future professional communication. In response to these needs this Paper is an attempt to provide a guided approach to ESP course design for Construction and building trade students at Technical Secondary Vocational school. It first reviews current literature and case studies related to ESP course design. When designing an ESP course, the primary issue is the analysis of learners’ specific needs. Other issues addressed include: determination of realistic goals and objectives; integration of grammatical functions and acquisition skills; and assessment and evaluation. Although ESP contexts view these issues from their own perspectives, the proposed framework for ESP course development is argued as being of benefit to teachers who may encounter problems in ESP course design. The present research is based on the review of theory and the analysis of the case study. The tools of investigation include pedagogical observation, analysis of the students’ questionnaires, as well as the analysis of the accomplished tasks. The target population of the research is 50 students (3 groups) of the second grade who attend Riga Technical Secondary Vocational School.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSpecializētā angļu valoda profesionālās tehniskās arodskolas Celtniecības specializācijas studentiemen_US
dc.title.alternativeESP Course at Technical Secondary Vocational School for Construction and Building Trade studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record