Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorKušnere, Sandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:59Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7269en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11677
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt skolēnu radošās darbības attīstību latviešu literatūras stundās vidusskolā. Šī pētījuma objekts ir literatūras mācību process 11. klasē, pētījuma priekšmets - skolēnu radošā darbība latviešu literatūras stundās. Pētījuma teorētiskā daļa sastāv no četrām apakšnodaļām: pirmajā aplūkota radošā darbība mācību procesā, otrajā sniegts vecāko klašu skolēnu personības psiholoģiski pedagoģiskais raksturojums, trešajā raksturots skolotājs kā radošās darbības veicinātājs, ceturtajā aplūkota skolēnu radošās darbības veicināšana literatūras stundās, balstoties uz R. Bebres, V. Zelmeņa, I. Maslo, R. Alijeva, R. Baltušītes, J. Rudzīša, A. Šponas, I. Kona, V. Krutecka, A. Ļeontjeva, Ļ. Vigotska, A. Maslova u.c. latviešu un ārzemju pedagoģijas un psiholoģijas pētnieku atziņām. Pētījums sastāv no 148 lappusēm, tajā ir 12 tabulas, 48 attēli, izmantotas 124 literatūras avoti. Hipotēze apstiprinājās. Pētījuma rezultāti liecina, ka skolēnu radošā darbība attīstās veiksmīgāk, ja mācību procesā tiek pielietoti daudzveidīgi uzdevumi, kas orientēti uz skolēna radošo darbību un ja mācību procesā tiek pielietotas dažādas – skolēnu aktivitāti veicinošas - mācību metodes.en_US
dc.description.abstractThe aim of this master’s thesis is to explore the development of schoolchildren’s creative work at the lessons of Latvian literature in secondary school. The subject of this exploration is the process of studying literature in the 11th class, the object of exploration is students’ creative work at Latvian literature lessons. Theoretical part of the investigation consists of four chapters: the first one explores creative work in the study process, the second contains psycho-pedagogical characteristies of senior class school students, the third one characterises a teacher as an initiator of creative work, the fourth chapter regards methods of urging students’ creative activity at literature lessons based on R. Bebres, V. Zelmeņa , I. Maslo, R. Alijeva, R. Baltušītes, J. Rudzīša, A. Šponas, I. Kona, V. Krutecka, A. Ļeontjeva, Ļ. Vigotska, A. Maslova and other Latvian and foreign researchers in pedagogies and psychology. The thesis contains 148 pages, 12 tables, 48 picture and references on 124 literary sources. The hypothesis proved to be true. The results of investigation show that the students’ creative work is more successful in case when the study process includes diverse tasks directed to stimulating students’ creative activity by means of some urging methods of teaching students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu radošās darbības veicināšana latviešu literatūras stundās vakara (maiņu) vidusskolāen_US
dc.title.alternativeUrging students' creative activities at Latvian literature lessons in the Secondary Evening Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record