Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmanis, Aivarsen_US
dc.contributor.authorVizule, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:59Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7329en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11682
dc.description.abstractMūsdienu mācību process tiek orientēts uz jauniešu personības vispusīgu attīstību, īpašu uzmanību pievēršot saskarsmes prasmju veidošanai. Skolas uzdevums ir panākt, lai jauniešiem būtu attīstīta prasme sazināties, uztvert un nodot tālāk informāciju, iesaistīties kopīgā darbā, veidot savu karjeru, uzturēt draudzīgas attiecības ar vienaudžiem un partnerattiecības ar skolotājiem, lai viņi tiktu sagatavoti veiksmīgai darba dzīvei. Tāpēc pedagoģiskajā procesā liela uzmanība jāpievērš jauniešu sociālo prasmju veidošanai. Maģistra darba pētījuma mērķis ir teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt 17-18 gadīgu jauniešu savstarpējās saskarsmes veidošanos ģimnāzijā. Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām un nobeiguma.. Darbs satur 94 lapaspuses, 6 attēlus un 9 tabulas.en_US
dc.description.abstractNowadays the teaching-learning process is guided towards many-sided development of young people. Special attention is paid to development of communication skills. The task of a school is to achieve that young people have skills to communicate, perceive and give over information, take part in common work, build up their career, be friendly with their peers and teachers in order to get ready for successful life. Therefore a great attention in pedagogical process should be paid to development of communication skills. The aim of the research is to prove theoretically and empirically developing of communication skills of 17-18- year-old youth in Grammar School. The research consists of introduction, 4 parts and conclusions. The research consists of 94 pages, 6 pictures and 9 tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title17-18 gadīgu jauniešu savstarpējās saskarsmes veidošanās X ģimnāzijāen_US
dc.title.alternativeThe Formation of Interaction of 17-18 - year - Old Youth in Grammas Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record