Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorPaegle, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:02Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8839en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11709
dc.description.abstractDiplomdarbs tika rakstīts, lai pētītu kombinētās pieejas efektivitāti un problēmas, ieviešot to pamatskolā. Izvēlētās tēmas ideja bija atrast metodi vai pieeju, lai uzlabotu skolēnu rakstītprasmi. Pieredze rādīja, ka rakstītprasme salīdzinājumā ar runāt prasmi, klausīšanās un lasīšanas prasmēm, ir viszemākajā līmenī. Pētījuma gaitā teorētiskā literatūra par rakstītprasmes attīstību, pieejām un vērtēšanu, kā arī kombinētās pieejas mācīšana, interneta dienasgrāmatas ieviešana angļu valodas klasē tika pētīta. Kad teorētiskais materiāls tika savākts, praktiskā daļa tika organizēta Rīgas 64. vidusskolā. Autore izmantoja atsevišķa gadījuma pētījumu kā pētījuma metodi un aptauju, studentu darbu analīzi kā datu vākšanas metodi. Atsevišķā gadījuma pētījuma rezultāti diplomdarba autorei izvērtās negaidīti, jo tie nesaskanēja ar pirms tam pētīto teoriju. Nākamais, aptauja parādīja, ka vairākumam studentu nelikās interesanti publicēt savus darbus internetā. Studenti dod priekšroku papīra un pildspalvas izmantošanai kā rakstīšanas darbarīkiem. Turpinot, studenti dotu priekšroku savai izvēlētajai tēmai, lai izteiktu savas domas, nevis rakstītu par skolotājas noteikto tēmu. Tomēr, vairākums studentu apstiprināja, ka rakstītprasme ir uzlabojies rakstīšanas procesa gaitā. Studenti arī atzina, ka pēc rakstītprasmes vingrinājumiem, viņi spēj izteikt savas domas angļu valodā daudz veiksmīgāk. Nobeigumā, autore ir cieši pārliecināta, ka pētījums varētu tikt veikts vēlreiz citā klasē ar citiem skolēniem. Uzdotie uzdevumi un nosacījumi varētu tikt uzlaboti un laiku pa laikam studentiem tiktu dota iespēja pašiem izvēlēties sev iemīļotākās tēmas. Autore viennozīmīgi vēlas pierādīt, ka kombinētās pieejas ieviešana var studentiem likties motivējoša un rosinoša, jo Diplomdarba hipotēze – ja kombinētā pieeja tiek ieviesta pamatskolā, skolēnu rakstītprasmei ir jāuzlabojas – tika pierādīta.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper was written in order to examine the effectiveness and problems of using blended language learning approach at elementary school. The idea of the theme chosen was to search for a method or approach how to improve students’ writing skills. The experience demonstrated that writing skills are in the lowest level if compared with speaking, listening or reading skills. During the research theoretical literature about the development of writing skills, approaches, and evaluation and also about the usage of blended learning, introduction of blogs in the English language classroom was studied. After collecting the theoretical knowledge, the practical part was carried out in Riga Secondary School No. 64. The author used a case study as a research method and questionnaire, analysis of students’ works as a data collection method. The data of the case study was unexpected for the author of the Diploma Paper due to the fact that they did not correspond to the theory studied before. Further, questionnaires revealed that the most students did not find it interesting to publish their works on the Internet. Students prefer using paper and pen as a writing tool. Moreover, learners would prefer to choose their own theme to express their thoughts rather to write about certain topic given by teacher. However, most students agreed that the improvement of writing skills has been developed in their writing process. Also, students admitted that after writing practice they can express their thoughts in English more successfully. To conclude, the author strongly believes that the research could be carried out again in the different class with other students. The assigned tasks and requirements could be improved and occasionally students would be given a possibility to choose their favourite themes. Next, the author certainly wants to prove that blended learning approach could be motivating and challenging for students because the hypothesis of the Diploma Paper – if the blended learning approach is used at elementary school, students’ writing skills should improve – has been proved.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKombinētā pieeja skolēnu rakstītprasmes attīstībai angļu valodas stundās pamatskolāen_US
dc.title.alternativeBlended Learning in the Development of Students’ Writing Skills in English Lessons at Elementary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record