Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRieksta, Sanitaen_US
dc.contributor.authorŠmite, Ivitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:03Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8890en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11717
dc.description.abstractDiplomdarbā tika pētīta spēļu pielietošana, lai attīstītu pieaugušo prasmi rakstīt vēstules angļu valodā. Diplomdarba mērķis bija uzzināt vai vēstuļu rakstīšanas mācīšana pieaugušajiem caur spēlēm veicina noteiktu faktu atcerēšanos un rada zināšanu līmeņa uzlabojumus studentu vēstuļu rakstīšanas prasmēs. Kā pētīšanas metode tika pielietota atsevišķa gadījuma pētīšana. Tā tika veikta ar vidējā angļu valodas līmeņa pieaugušo studentu grupu, biznesa konsultāciju un mācību centrā „LatConsul”. Dati tika apkopoti izmantojot sekojošās metodes– pirmsapmācību eksāmens, ieskaites vēstule, atgriezeniskās saites anketas, pēcapmācību eksāmens un pēcapmācību ieskaites vēstule. Pirms mācību procesa uzsākšanas, studenti veica pirmsapmācību eksāmenu un rakstīja ieskaites vēstuli, lai pārbaudītu studentu zināšanu līmeni un prasmi uzrakstīt sūdzību vēstuli. Pēc tam tika izmēģinātas 6 spēles, caur kurām bija paredzētas iepazīstināt studentus ar 6 formālas vēstules rakstīšanas aspektiem. Lai uzzinātu studentu atsauksmes par katru spēli, viņiem tika lūgts aizpildīt atgriezeniskās saites anketas. Mācību procesa beigās, studentiem bija jāveic pēcapmācību eksāmens un jāuzraksta pēcapmācību ieskaites vēstule, lai atspoguļotu studentu zināšanu izaugsmi, un prasmi pielietot iegūtās iemaņas sūdzību vēstules rakstīšanā. Iegūtie dati tika analizēti un svarīgākie secinājumi tika izvirzīti. Diplomdarbs satur informāciju un padomus kā skolotājiem, izmantojot spēles, motivēt studentus aktīvai līdzdalībai rakstīšanas nodarbībās. Tika uzzināts, ka spēļu izmantošanai angļu valodas stundās var būt motivējoša, interesi izraisoša un stimulējoša iedarbība, kas veicina studentu aktīvu līdzdalību rakstīšanas procesā. Turklāt, studentu motivācijas paaugstināšana aktīvai līdzdalībai rakstīšanas procesā var izraisīt studentu vēlmi mācīties, kā pareizi rakstīt angļu valodā, kā arī viņu gatavību uzlabot rakstīšanas prasmes. Papildus tika uzzināts, ka studenti labāk atceras noteiktus vēstuļu rakstīšanas aspektus, ja tie tiek mācīti caur spēlēm. Izdarot secinājumus var apgalvot, ka spēļu izmantošana angļu valodas nodarbībās var motivēt pieaugušos mācīties un viņi labāk atceras svarīgus vēstuļu rakstīšanas aspektus un nosacījumus. Turklāt, rosinošu spēļu izmantošana var padarīt mācību procesu patīkamāku, elastīgāku un stimulējošāku.en_US
dc.description.abstractDiploma Paper has explored the use of games for developing adult students’ letter writing skills in English classroom. The aim of the Diploma Paper was to find out whether teaching letter writing to adults through games is memorable and causes improvement of students’ competence level in letter writing. As a research method Case Study was used. It was carried out with the group of intermediate level adult students of Business Consultation and Training Center “LatConsul”. The data was collected by pre-test, pre-testing letter, feedbacks, post-test and post-testing letter. Firstly, students were given the pre-test and they were asked to write the pre-testing letter of complaint in order to find out students’ level of proficiency and their abilities to write a complaint letter before teaching. Afterwards, 6 games were tried out in order to present 6 aspects of formal letter writing. Students were asked to fill in the feedbacks after each game to find out their opinion about the games. Next, to see students’ achievements after teaching through games the post-test was carried out and students were asked to write the post-testing letter. Gathered results were analyzed and the main conclusions were made. The Paper reveals information and advice for teachers on how to motivate students for active participation in writing classes using variety of games. It was found out that using games in English classroom can be motivating, interesting and stimulating for students’ active participation in writing process. Moreover, raising students’ motivation for active participation in writing process can increase their willingness to learn how to write correctly. Also it was found out that students memorize particular aspects of letter writing if they are taught through games. It was concluded that using games in English classroom can motivate adult students to learn and they memorize important aspects and conventions of letter writing. Furthermore, using challenging games can make teaching – learning process more pleasant, flexible and stimulating.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVēstuļu rakstīšanas mācīšana pieaugušajiem caur spēlēm biznesa konsultāciju un mācību centrā “Latconsul”en_US
dc.title.alternativeTeaching Letter Writing Through Games to Adults in Business Consultation and Training Centre “Latconsul”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige