Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorNikiforovs, Jurisen_US
dc.contributor.authorMedne, Guntaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:06Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9135en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11745
dc.description.abstractDaudzi skolēni un pieaugušie, kuru ikdiena nav saistīta ar mākslu, bieži uztver tikai māsklas darba ārējo tēlu, nesaprot tā dziļāko jēgu- mākslinieka paustās emocijas. Līdz ar to rodas nepatika pret mākslas darbiem, kuri pirmajā mirklī nešķiet estētiski baudāmi. Diplomdarba „Emocionāla mākslas darba uztveršana un radīšana, izmantojot Edvarda Munka daiļradi, 7. klases vizuālās mākslas stundās” mērķis ir - izpētīt 7. klases skolēnu spējas uztvert un radīt emocionālus mākslas darbus vizuālās mākslas stundās. Diplomdarbs sastāv no ievada, iztirzājuma, kurā ietilpst trīs daļas, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta, trīs pielikumiem. Ievadā tiek izvirzīti diplomdarba mērķis, uzdevumi, metodes. Iztirzājuma pirmajā daļā tiek izpētītas emocijas un to izpausmes, kā arī tiek pētīta emocionāla mākslas darba uztveršana un radīšana pusaudžu vecumposmā, otrajā daļā tiek aplūkoti un analizēti Edvarda Munka darbi un to emocionālās noskaņas, trešajā daļā tiek aprakstīta pētījuma praktiskā sadaļa- sagatavotā uzdevumu kopa un analizēti pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā iegūtie rezultāti. Nobeigumā var izdarīt secinājumus, ka skolēni pusaudžu vecumposmā spēj uztvert un radīt emocionālus mākslas darbus, tomēr emocionalitātes radīšanā pārsvarā izmantoto krāsu, ne līniju, formu vai kompozīciju. Pirmajā pielikumā iekļautas Edvarda Munka gleznu reprodukcijas, otrajā- skolēnu darbi, trešajā- skolēnu darbu vērtējumu tabulas.en_US
dc.description.abstractA lot of pupils and adults, who are not related with art, perceive art works only formal, without understanding the main point- artist emotions, which he have put in picture. So they dislike art works, which are not estethic at first look. The aim of the Diploma Paper „Perceiving and creating emotional art works at lessons of vizual art in seventh class, using creative works of Edvard Munch” is to research seventh class stundents facilities to perceive and create emotional art works. The Diploma Paper consists of introduction, theoretical and practical part of research, conclusion, list of literature and information sources and three appendices. Theoretical part focuses on the researching emotions and their using in art works, perceiving and creating emotional art works in the adolescent age. At second theoretical part is analyzed emotions in art works of Edvard Munch. At practical part of research is described exercises for pupils and analyzed their results. At the end we can concluse that pupils at the adolescent age can perceive and create emotional art works, but for that they mostly use color, not often they use line, form and composition. At first appendice are art works of Edvard Munch , at second- pupil art works, at third- tabulation with pupils marks.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleEmocionāla mākslas darba uztveršana un radīšana, izmantojot Edvarda Munka daiļradi, 7. klases vizuālās mākslas stundāsen_US
dc.title.alternativePerceiving and creating emotional art works at lessons of vizual art in seventh class, using creative works of Edvard Munchen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию