Show simple item record

dc.contributor.advisorAvotiņa, Austraen_US
dc.contributor.authorKrieva, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:07Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9143en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11747
dc.description.abstractKristīgā reliģija un māksla visos laikos ir izraisījusi plašas diskusijas un nav spējušas atrast vienprātību cilvēku vidū. Lielākajai daļai cilvēku daudzus gadsimtus glezniecības valoda bija vienīgais ceļš uz augstākām gara un ticības apliecinājuma sfērām. Baznīca izmantoja mākslu, jo lielākā daļa cilvēku nemācēja lasīt, taču tā lielā mērā kļuva lieka, kad katrs varēja izlasīt Svētos rakstus. Diplomdarba nosaukums ir “Kristīgās mākslas tematikas izmantojuma iespējas vizuālās mākslas stundās 3. klasē”. Diplomdarba mērķis – izpētīt kā veicināt kristīgās mākslas tematikas izmantojuma iespējas vizuālās mākslas stundās. Diplomdarbs sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, rezultātiem, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīta kristīgā mākslas galvenās iezīmes Rietumeiropā un svarīgākie kristīgās mākslas sižeti slavenu autoru daiļradē. Viena no svarīgākajām tēmām pasaules kristīgajā mākslā ir Kristus dzīve un darbība. Praktiskā daļa sastāv no uzdevumu kopas 3. klasei, kas atbilstoša Valsts pamatizglītības standartam vizuālajā mākslā, skolēnu vecumposmam un piemērotām metodēm un paņēmieniem. Diplomdarba rezultāts pierāda, ka kristīgās mākslas tematika ir plaši izmantojama vizuālās mākslas stundās 3. klasē.en_US
dc.description.abstractIn all times the Christian religion and art have caused wide discussions and have not been able to find unanimity between the people. For many centuries to the majority of the people the language of the painting had been the only way to the confirmation’s spheres of the supreme spirits and religious beliefs. The church used the art, because the majority of the people could not read, but to great extent it became superfluous when everybody could have read Holy Writ. The title of the Diploma Paper is “The Usage Possibilities of the Christian art subject in the lessons of art in Grade 3”. The aim of the Diploma Paper is to research how to promote the usage possibilities of the Christian art subject in the lessons of art in Grade 3. The Diploma Paper consists of introduction, theoretical and practical part of the research, results, conclusion, list of literature and information sources and appendices. Theoretical research part focuses on the main characteristics of the Christian art in the West Europe and the most important subjects of the Christian art in the creation of famous authors. In the world of the Christian art, one of the most important themes is the life and work of Christ. The practical research part consists of the activities for Grade 3, which are appropriate to the curriculum in primary education of art, age group and suitable methods and techniques. The results of the Diploma Paper confirm that the Christian art subject is widely used in the lessons of art in Grade 3.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKristīgās mākslas tematikas izmantojuma iespējas vizuālās mākslas stundās 3. klasēen_US
dc.title.alternativeThe Usage Possibilities of the Christian art subject in the lessons of art in Grade 3en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record