Show simple item record

dc.contributor.advisorZvirgzdiņa, Velgaen_US
dc.contributor.authorUkstiņa, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:07Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9168en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11748
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis : izstrādāt un aprobēt uzdevumu kopu puantilisma tehnikas prasmju pilnveidošanai vizuālās mākslas stundās vispārizglītojošajā skolā. Diplomdarbs ar nosaukumu „Puantilisma tehnikas iepazīšana 7.klasei.” darbs sastāv no 1 ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta, anotācijas latviešu un angļu valodā, 4 pielikums. Pirmā nodaļa – Neoimpresionisma virziens glezniecībā 19., 20.gs. mijā; Otrā nodaļa – Pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi uzdevuma kopas izveidei; Trešā nodaļa – Uzdevumu kopas izveide, pedagoģiskā izmantošanas darbība. Diplomdarbs sastāv no 52.lpp., tā veidošanā izmantoti 25 literatūras avoti. Lai realizētu izvirzīto mērķi, vispirms darba autore apskatīja Neoimpresionisma virzienu 19.,20.gs mijā, tad tika apskatīts atbilstošs vecumposms. Praktiskai darbības realizācijai autore izpētīja un pielāgoja atbilstošas mācību metodes, izvirzīja konkrētos vērtēšanas kritērijus, un apkopoja pedagoģiski izmēģinājuma darbības rezultātus, kuri pierādīja pētījuma nepieciešamību vizuālās mākslas apmācības procesā.en_US
dc.description.abstractThe aim of this diploma paper is to work out and aprobbate exercise group in pointillism technique for improvement skills in visual art teaching process in form 7. The diploma paper titled ” To get to know the pointillism technique in form 7”. Consist of: introduction, 3 chapters, conclusion, literature sources and annotation in latvian and English, 4 appendixes. Chapter 1 – Neoimpressionism style painting in 19., 20. turn of the century. Chapter 2 – Theoretical basis Chapter 3 – Create the exercise group, pedagogical activities. The diploma paper consists of 52 pages, 25 literature sources used. To implemente the advanced aim, first of all the author inspect Neoimpressionism style painting in 19., 20. turn of the century and researching psyhological characteristics of corresponding age group. For partical realisation of the activities the author researched and adapted the most adequateed teaching methods, set forvard concrete evaluation criteria of researching of visual art teaching process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePuantilisma tehnikas iepazīšana 7. klaseien_US
dc.title.alternativeTo get to know the pointillism technique in form 7en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record