Vingrošanas terminoloģijas apguves iespējas sporta stundās.
Author
Kalniņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urbāne, Diāna
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Sākot strādāt skolā par sporta skolotāju, saskāros ar to, ka skolēni nepārzināja vingrošanas terminoloģiju.
Pētījuma mērķis bija noskaidrot vingrošanas terminoloģijas apguves iespējas sporta stundās. Darba teorētiskajā daļā tika izpētīti vingrošanas termini, kas ir jāpārzina katram skolēnam, beidzot devīto klasi. Izzinātas pedagoģijas metodes, kādas iespējams pielietot skolēnu apmācībā.
Praktiskajā daļā tika veikta skolēnu aptauja, lai noskaidrotu skolēnu zināšanas par vingrošanas terminoloģiju. Tika veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Rezultātā tika noskaidrots, ka devītās klases skolēni pilnībā nepārzina šo terminoloģiju, bet, ja to apgūst, tad stundas motoriskais blīvums palielinās, stundās ir iespējams vairāk paveikt, tās ir dinamiskākas.
Atslēgvārdi: vingrošana, terminoloģija, stundas motoriskais blīvums. When I started to work in school I saw pupils who did not know gymnastics terminology. In this graduation work the aim was memorize gymnastics terminology in sports lessons. I took the aim to get the gymnastics terminology in sport lessons.
In theoretical part there were gymnastics terms what pupils need to know to finish primary school. I got pedagogical methods, what we can use when we learn pupils.
In practical part of this work was done questionnaire of pupils to know knowledge of pupils about gymnastics terminology. There was done experiment about this knowledge. At the end I saw that pupils did not know gymnastics terms.
In pedagogic experiment I saw that pupils did not know gymnastics terms. Pupils’ competence in gymnastics terminology change lessons consistence.
Keyword: gymnastics, terminology, lessons consistence.