Show simple item record

dc.contributor.advisorGrundmane, Dzintraen_US
dc.contributor.authorLiniņa, Dairaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:09Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9607en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11774
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Olimpiskās izglītības iespējas skolās”. Darba mērķis: Izzināt olimpiskās izglītības iespējas skolās. Lai popularizētu olimpisko ideju, skolēnos jāaudzina veselīga attieksme pret sportu, sporta pasākumiem ir jābūt tiem, kas vieno skolēnus savā starpā neatkarīgi no viņu vecuma un pat fiziskās sagatavotības. Olimpisms ir tas, kas pievērš pastiprinātu uzmanību sporta ētikai, paplašina cilvēka vērtību skalu. Pētījuma objekts: olimpiskā izglītība kā mācību procesa saturs. Diplomdarba ietvaros tiek noskaidrota ārpusstundu nodarbību un pasākumu saistība ar olimpisko kustību skolā. Pētījuma bāze: Preiļu Valsts Ģimnāzija, Preiļu 2. vidusskola, Salas pamatskola, Priekuļu pamatskola, Aizkalnes pamatskola un Vārkavas pamatskola. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās un pētnieciskās daļas, secinājumiem, diviem pielikumiem un izmantotās literatūras. Atslēgas vārdi: Olimpiskā izglītība, Olimpiskā kustība, Olimpiskā diena, Olimpiskās spēles, godīga spēle, olimpisms.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Diploma Paper is “The Possibilities for Olympic Education in Schools”. The aim of the Paper is: to find out the possibilities for Olympic education in schools. To promote the Olympic idea, it is necessary to develop healthy attitude towards sports. Sport events have to be the place that unites students no matter what their age or even physical development is. Olympism pays particular attention towards the ethics of the sport and broadens the person’s scale of values. The object of the research is the Olympic education as a part of the educational process. The research gives an insight into the connection between extracurricular sports activities and the Olympic movement in the school. Six schools were examined in the research: Preili States gymnasium, Preili Secondary School No.2, Sala Elementary School, Priekuli Elementary School, Aizkalne Elementary School and Varkava Elementary School. The study consists of introduction part, theoretical part, practical part, conclusions, two appendices and the index of bibliography. The key words: Olympic education, Olympic movement, Olympic day, Olympic Games, fair play, Olympism.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleOlimpiskās izglītības iespējas skolā.en_US
dc.title.alternativeThe Possibilities for Olympic Education in Schools.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record