Show simple item record

dc.contributor.advisorZaiceva, Ārijaen_US
dc.contributor.authorLemša, Signeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:11Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9710en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11787
dc.description.abstractDiplomdarba „Metodiskās sistēmas variants 11. klases skolēnu tekstveides prasmju pilnveidei” mērķis ir izstrādāt un aprobēt metodiskās sistēmas variantu skolēnu tekstveides prasmju pilnīgošanai latviešu valodas un literatūras stundās 11. klasē. Tekstveide diplomdarbā akcentēta gan kā process, gan rezultāts, kurai ir liela nozīme skolēnu personības intelektuālā, radošā, emocionālā un sociālā attīstībā. Diplomdarba 4 nodaļās apkopotas būtiskas teorētiskas atziņas, kas pamato nepieciešamību dažādot tekstveides procesu, to īstenojot fāzēs, izmantojot vairākas pieejas rakstīšanas procesam un akcentējot daudzveidīgu metožu un metodisko paņēmienu lietojumu, kā arī raksturoti vairāki skolēnu pedagoģiski psiholoģiskie parametri pētāmās problēmas kontekstā, izstrādāts un aprobēts metodiskās sistēma variants, analizēti un interpretēti sadarbībā ar skolēniem gūtie rezultāti. Diplomdarbam pievienoti 7 pielikumi, kuros atrodams metodiskais sistēmas variants skolēnu tekstveides prasmju pilnveidei, tā vērtēšanas iespējas, metodiskajā sistēmā izmantotās metodes un metodiskie paņēmieni, to pielietojums, kā arī mācību stundu konspekti un skolēnu darbi. Metodiskās sistēmas variants bija izstrādāts atbilstīgi skolēnu zināšanu, prasmju un attieksmju līmenim, viņu radošajām spējām, tādēļ, respektējot tekstveidi kā mērķtiecīgu, ilglaicīgu procesu, var atzīt, ka diplomdarba autore iesaistījās skolēnu tekstveides prasmju pilnveidē, kā arī nostiprināja skolēnu interesi par tekstveidi kā pašizpausmes līdzekli.en_US
dc.description.abstractThe aim of the thesis work „Variant of the methodological system for the perfection of the text generation skills for 11th grade pupil” is to work out and approbate the version of the methodological system to improve text generation skills at Latvian language and literature lessons in 11th grade. The generation of text is stressed as a process, as a result, which plays essential role of intellectual, creative, emotional and social development of pupil personality. Thesis work contains 4 chapters in which important theoretical ideas are collected what justify the necessity to differentiate the process of text generation. It was achieved in several phases using different approaches of text generation and emphasizing diversity of methods and usage of methodological techniques. Also work describes several pupil pedagogical and psychological parameters in the context of the researched problem. Work out and approbate version of methodological system, analyzed and interpreted pupil results in close cooperation with them. Work contains attached 7 annexes in which version of the methodological system can be found, it possible assessment, methods and techniques used in those as well as lesson’s conspectus and pupil’s works. Version of methodological system was created according to knowledge of pupils, level of skills and attitude, their creative abilities therefore respecting text generation as targeted, long term process it can be admitted that the author of this thesis work participated in perfection of the text generation skills as well as it improved pupil’s interest about text generation as self development tool.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMetodiskās sistēmas variants 11.klases skolēnu tekstveides prasmju pilnveidei.en_US
dc.title.alternativeVariant of the methodological system for the perfection of text generation skills for 11th Grade pupil.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record