Show simple item record

dc.contributor.advisorGulbis, Jānisen_US
dc.contributor.authorStade, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:19Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10055en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11821
dc.description.abstractEmocionālā vardarbība, kā problēma bērnu un jauniešu starpā ir ļoti aktuāla un ir sastopama ģimenē, skolā, ārpusģimenes aprūpes iestādēs un citās sabiedriskās vietās, kur notiek atklāta komunikācija. 21. gadsimta cilvēks grib būt brīvs savās izpausmēs, sevi neierobežo, ir vairāk egocentrisks. Katrs pats izvēlamies savu komunikācijas veidu, dažbrīd nevēloties pakļauties uzliktajām normām, kuras pieprasa būt pieklājīgiem, nerunāt pretī, piedomāt par saviem vārdiem, lai tie neaizskartu otru. Verbālā vardarbība ir reizē arī psiholoģiska, jo ja tā ir sastopama ilgākā laika periodā, tā atstāj paliekošas pēdas, kuras vienam var būt īslaicīgas, bet citam šis pāridarījums paliek uz visu mūžu atmiņā. Tādēļ ar savu darbu vēlos pievērst uzmanību šai problēmai, liekot vairāk padomāt un izvērtēt savas verbālās informācijas pasniegšanas veidu. Mana darba mērķis: Izpētīt emocionālās vardarbības pazīmes tās noteikšanai un mazināšanas iespējas, veicot sociālpedagoģisko darbību. Veicot izstrādātās sociālpedagoģiskās programmas aprobāciju, tika iegūti rezultāti, kas liecina par to, ka izpētītā problēma, kura tika konstatēta veicot pētījumu izvēlētaja iestādē, ir mazinājusies, balstoties uz pētījum rezultātiem, kurš tika veikts pēc programmas realizācijas. ATSLĒGAS VĀRDI: sociālpedagoģiskā darbība, emocionālā vardarbība, bērnu namsen_US
dc.description.abstractOn Katrīna Stade’s Diploma paper “Social pedagogical work for decreasing mutual emotional violence at the out-of-family care centre "Ilga"”. The emotional violence as a problem among children and youths is very topical and we can face it in the family, at school, out-of-family care institutions and other public places where open communication takes place. We ourselves choose our ways of communicating; sometimes we do not want to obey the standardized norms which requests us to be polite, to raise the objection, to think about the words we say in order not to hurt the others. Therefore the author of the Diploma paper wants to attract the attention to this problem, thus making thinking more about and evaluating our way of presenting the verbal information. The aim of the Diploma paper is to study the characteristic features of emotional violence in order to determine it as well as the possibilities to decrease it with the help of social pedagogical activities. The practical study gave results, which serve as proof that the problem under study, which was stated in children’s home “Ilga”, has decreased. The results of the study based on such data collection methods as the questionnairing and social pedagogical observation. KEY WORDS: social pedagogical activities, emotional violence, children’s homeen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība emocionālās vardarbības mazināšanā bērnu starpā ārpusģimenes aprūpes iestādē "Ilga”en_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical work for decreasing emotional violence among children at the out-of-family care centre "Ilga"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record