• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pedagogu profesinālās pilnveides vadīšana pamatskolā.

Thumbnail
Öffnen
299-10854-Kagane_Jekaterina_jk07145.pdf (1.079Mb)
Autor
Kagane, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Blūma, Dainuvīte
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba tēma ir „Pedagogu profesionālās pilnveides vadīšana pamatskolā”. Pedagoga profesionālās meistarības pilnveide ir process, kas jāplāno, jāorganizē, jākontrolē un jānovērtē. To var darīt gan pats pedagogs, gan arī skolas vadība, kur strādā šis pedagogs. Lai to darītu vadība, tad skolā jābūt izstrādātai pedagogu profesionālās pilnveides programmai, kas ietilpst sevī ne tikai strādājošo skolotāju vajadzības, intereses un vēlmes, bet arī skolai nepieciešamus attīstības posmus. Skolai jāzina, kuru ceļu izvēlēties savā sarežģītajā dzīvē un tāpēc konkrētas skolas pedagogiem arī jāattīstās un jāpilnveidojas atbilstoši kopīgam virzienam, lai uzlabotu ne tikai savu (pedagoga) darbu, bet paceltu arī savas skolas tēlu. Šī darba mērķis ir izstrādāt „X” pamatskolas pedagogu profesionālās pilnveides programmu, lai palīdzētu skolotājiem pilnvērtīgi un radoši turpināt savu darbu ar skolēniem, kas tiek veiksmīgi sasniegts analizējot zinātnisko literatūru par profesionālo pilnveidi, precizējot vadības nozīmi pedagogu profesionālajā pilnveidē, izstrādājot „X” pamatskolas pedagogu profesionālās pilnveides individuālo plānošanu, kā arī izveidojot „X” pamatskolas pedagogu profesionālās pilnveides programmu.
 
Theme of the magistr’s work is „Management of Professional Development of Teachers at the Basic School”. Professional development of teachers is process which needs to be planned, organized, supervised and estimated. It can divide both the teacher and a school management where this teacher works. That the management was engaged in it, at school it is necessary to have the developed program of professional perfection of teachers which includes not only needs of working teachers, interests and wishes, but also necessary stages for school development. The school should know, what way of development to choose, therefore and to teachers it is necessary to develop and be improved according to the general direction to improve not only the pedagogical activity, but also to create good name to the school. The purpose of the given work is to develop the program of professional perfection for teachers of the basic school, to help teachers are high-grade and creatively to continue the work with pupils. This purpose is successfully reached analyzing the scientific literature about professional perfection, having specified a role of a school management in professional perfection of teachers, having developed individual planning of professional perfection of teachers of the basic school, and also having created the program of professional perfection of teachers of the basic school.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11842
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV