Show simple item record

dc.contributor.advisorZaula, Dzintraen_US
dc.contributor.authorOlijars, Staņislavsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:30Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12916en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11880
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izpētīt barjerskriešanas pamatu apguves iespējas sporta stundās pamatskolā. Darba ir analizēta pedagoģiskā un sporta literatūra. Pedagoģiskā pētījuma gaitā tika izstrādāts un aprobēts tematiskais plāns barjerskriešanas apguves procesā 8.klasē. Tika novērotas skolēnu barjerskriešanas prasmes un to izmaiņu dinamika, izmantojot piedāvāto sporta stundu saturā iekļauto barjerskriešanas speciālo vingrinājumu kopu. Atslēgvārdi: mācību saturs, barjerskriešana, tematiskais plāns.en_US
dc.description.abstractThe main aim of this diploma work is to survey the possibility to learn hurdling technique basics at sports lessons in school. Sports and pedagogical literature has been analyzed. During pedagogical survey there has been worked out and tried out plan of hurdling technique learning in 8th class. Pupil’s hurdling skills and it’s changing dynamics have been surveyed , using worked out a plan containing specific hurdling drills. Keywords: hurdling technique, studying content.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību satura izvēle barjerskriešanas apguvei skolā.en_US
dc.title.alternativeSelection of instructional content of hurdle-race development in school.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record