dc.contributor.advisor | Zaula, Dzintra | en_US |
dc.contributor.author | Olijars, Staņislavs | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:35:30Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:35:30Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 12916 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11880 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba mērķis ir izpētīt barjerskriešanas pamatu apguves iespējas sporta stundās pamatskolā. Darba ir analizēta pedagoģiskā un sporta literatūra. Pedagoģiskā pētījuma gaitā tika izstrādāts un aprobēts tematiskais plāns barjerskriešanas apguves procesā 8.klasē. Tika novērotas skolēnu barjerskriešanas prasmes un to izmaiņu dinamika, izmantojot piedāvāto sporta stundu saturā iekļauto barjerskriešanas speciālo vingrinājumu kopu.
Atslēgvārdi: mācību saturs, barjerskriešana, tematiskais plāns. | en_US |
dc.description.abstract | The main aim of this diploma work is to survey the possibility to learn hurdling technique basics at sports lessons in school. Sports and pedagogical literature has been analyzed. During pedagogical survey there has been worked out and tried out plan of hurdling technique learning in 8th class. Pupil’s hurdling skills and it’s changing dynamics have been surveyed , using worked out a plan containing specific hurdling drills.
Keywords: hurdling technique, studying content. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Mācību satura izvēle barjerskriešanas apguvei skolā. | en_US |
dc.title.alternative | Selection of instructional content of hurdle-race development in school. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |