Skolotāju apmierinātība ar darbu mākslas un vispārizglītojošā tipa skolā.
Author
Brempele, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma „Skolotāju apmierinātība ar darbu mākslas un vispārizglītojošā tipa skolā” izvēlēta ņemot vērā pastāvošo situāciju, kad skolotāju darbs vairs nav tik prestižs, pietiekami atalgots, novērtēts.
Darba struktūra veidota nosacīti trīs daļās – skolotāju apmierinātības ietekmējošo faktori, skolu vispārīgs raksturojums un savstarpējs salīdzinājums un skolu darbinieku anketu apkopojums.
Pirmajā no minētajām darba daļām sniegts apmierinātības ar darbu jēdziena un būtības raksturojums un apraksts, minēti un aprakstīti vadības stili, aprakstīti darba procesa ietekmējošie nosacījumi - vajadzības, motīvi un sniegts ieskats neapmierinātības ar darbu sekām.
Darba otrajā daļā „Skolu vispārīgs raksturojums” apskatīti mākslas skolas un vispārizglītojošās skolas raksturojums, skolu savstarpējs salīdzinājums.
Trešajā darba daļā veikts pētījums un sniegts datu apkopojums.
Darba sagatavošanā izmantotas studiju laikā gūtās zināšanas, kas papildinātas ar praktisku pētījumu rezultātiem un literatūras padziļinātu analīzi.
Darbs satur 64 lappuses, 1 tabulu, 14 attēlus, 2 pielikumus un izmantotās literatūras un avotu sarakstu.
Atslēgvārdi
Skolotāju apmierinātība ar darbu, motivācija, vajadzības, vadības stils, darba procesa determinējošie faktori The theme of master thesis”Teacher satisfaction with the work in art and comprehensive type school” was choose basing on the existing situation in which teachers work longer is not as prestigious, sufficiently rewarded, valued.
Work is structured a relatively three parts - the satisfaction of the factors affecting teachers, schools and the general characteristics of mutual comparison and school staff questionnaire summary.
The first of these elements of the work gives satisfaction with the work of the concept and substance characterization and description, listed and described in the management styles in the work process influencing conditions-needs, and provides an insight into the motives of dissatisfaction with the work of the consequences.
In the second paragraph of "General Description of the Schools" viewed the M und V school characteristics, school-reciprocal comparison.
There is research in the third part of the work and provided data collection.
To the preparation used in studying the knowledge, coupled with the practical results of research and literature in-depth analysis.
The work contains 64 pages, 1 table, 14 images, 2 attachments and information sources and the publication list.