• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Arodmācības nozīme skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolā

Thumbnail
Öffnen
299-14640-Lagzdina_Ineta_il05052.pdf (648.2Kb)
Autor
Lagzdiņa, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma: „Arodmācības nozīme skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem speciālājā skolā”. Darba autore: speciālās izglītības skolotāja profesionālās studiju programmas studente – Ineta Lagzdiņa. Darba vadītāja: docente Dr. paed. Rasma Vīgante. Darbs veikts ar mērķi noskaidrot skolēna ar garīgās attīstības traucējumiem arodmācības nozīmi. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, nobeiguma, secinājumiem, izmantoto literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Ievadā izklāstīta tēmas aktualitāte, noteikts darba mērķis, izvirzīta hipotēze un izstrādāti uzdevumi tās pierādīšanai. Pētījuma 1. nodaļā iekļauts speciālās pedagoģijas vēsturiskais apskats un pamatnostādnes. 2. nodaļā – aprakstītas arodmācību specifika. 3.nodaļā – profesionālo prasmju saturs un apguves īpatnības speciālajā skolā. Nobeigums satur darba analīzi. Secinājumi satur darba rezultātu apkopojumu. Darbā izmantoti piecdesmit viens literatūras avots – grāmatas, zinātnisko rakstu krājumi, elektroniskie resursi. Darbam pievienoti: trīs attēli, vienpadsmit tabulas, četrpadsmit pielikumi. Atslēgas vārdi: arodmācība, garīgās attīstības traucējumi, profesionālās prasme.
 
The subject of the thesis: „Importance of vocational training for students with mental disabilities in special school”. Author of the thesis: Ineta Lagzdiņa, special education teacher, a student of professional studies program. Thesis supervisor: Assistant Professor Dr. paed. Rasma Vīgante The purpose of this thesis is to explore the role of vocational training in lives of students with mental disabilities. The thesis consists of introduction, three chapters, ending, conclusions, the list of references and annexes. The introduction explains why this topic is important at this particular moment, it also sets the objective for the thesis, raises hypothesis and outlines the steps taken to prove it. The first chapter of this paper includes the historical overview and guidelines of special pedagogy. The second chapter describes the specifics of vocational training. The third chapter outlines the learning specifics at a special school as well as the professional skills acquired there. The ending includes the analyses of all observations made in the thesis. Conclusions part contains the summary of the results achieved by this paper. The author has referred to fifty one sources of professional literature – books, scientific digests, Internet resources. There are three pictures, eleven tables and fourteen annexes enclosed with this paper. Key-words: vocational training, mental disabilities, professional skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11940
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV