Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorGavrilova, Natālijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:35:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:35:41Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16860en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11960
dc.description.abstractŠī darba mērķis bija noskaidrot un praksē reāli pārbaudīt, kādus interaktīvus uzdevumus var izmantot, lai palielinātu interesi par angļu valodu 7.klases skolēniem. Motivēt skolēnus lasīt vairāk ir ļoti svarīgi, lai sasniegtu labākus rezultātus svešvalodas mācīšanās procesā. Darba gaitā tika izpētīta teorētiskā literatūra par svešvalodas mācīšanās motivāciju, lasīšanu un skolotāja lomu lasīšanai veltītā stundā, analizēta literatūra par pusaudžu vecuma skolēnu psihologiskajām īpatnībām. Darbs atklāj lasīšanas iemaņu attīstības specifiku angļu valodas stundās un norāda lasīšanas motivācijas attīstīšanās faktorus, kas attiecas uz teksta un uzdevumu izvēli, mācību darbības organizāciju un novērtējumu. Lai sasniegtu Diplomdarba mērķi, tika izmantota atsevišķa gadījuma metode. Atsevišķa gadījuma metode tika īstenota autores pedagogiskās prakses laikā Zolitūdes Ģimnāzijā. Pētījuma laikā ar anketas palīdzību tika noskaidrota skolēnu attieksme pret lasīšanu angļu valodā un viņu lasīšanas ieradumi. Ir konstatēts, ka skolēniem ir ļoti augsta motivācija mācīties angļu valodu, ka skolēniem ļoti svarīgs ir skolotāja atbalsts, lasāmo materiālu pieejamība, un tiem jāatbilst viņu interesēm un zināšanu līmenim. Lai skolēni vairāk lasītu angļu valodā, ir jāpievērš arī uzmanība skolēnu prasmei izmantot dažādas lasīšanas tehnikas. Pētījuma laikā tika secināts, ka, ja skolēniem piedāvā īpašus uzdevumus lasīšanas motivācijas attīstīšanai angļu valodas stundās, tad var panākt to, ka skolēni nopietnāk attiecas pret lasīšanu, un viņiem būs vēlēšanās lasīt vairāk. Analizējot iegūto datu rezultātus, Diplomdarba autore saņēma pozitīvus rezultātus. Skolēniem patika aktivitāšu izpildīšana, kā arī šīs aktivitātes uzlaboja skolēnu rezultātus angļu valodas apguvē. Turklāt šīs aktivitātes palielina interesi par angļu valodu. Pētījums parādīja, ka interaktīvu uzdevumu izmantošana palīdzēja uzlabot tādas prasmes kā: lasīšanas izpratne, plūdums, kā arī pilnveidoja skolēnu vārdu krājumu un izrunu.en_US
dc.description.abstractThe aim of the present Diploma paper was to identify and to test in practice how reading activities can help to increase the interest towards the English language in form 7. It is very important to motivate the pupils to read more in order to achieve better results in the foreign language acquisition process. The study revises the theoretical literature on motivation in foreign language acquisition, literature on reading and teacher’s role in a reading class and the literature on the psychological characteristics of adolescent pupils. The study reveals specific features of the development of reading skills and elaborates methods for the development of reading motivation as regards the activities, the organizing and evaluation of the learning process. To achieve the aim of the Diploma paper the Case study as a research method was used. The Case study was carried out during the author’s teaching practice in Zolitude Grammar school. It was observed that pupils have a high motivation to learn the English language; they value the teacher’s support and the availability of the reading material which has to match their interests and level of knowledge. The study concludes that if pupils during the English lessons are offered special reading activities for the development of reading motivation, they take reading more seriously and want to read in English more. Analysing the results of the data the author of the Diploma Paper received positive results. Students enjoyed doing suggested reading activities as well as they improved their overall results in language study. These activities increase interest to the English language. The research has shown that the use of reading activities helped students to improve such skills as reading comprehension, fluency, word-stock, pronunciation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLasīšana kā līdzeklis intereses paaugstināšanai par angļu valodu 7.klasēen_US
dc.title.alternativeReading as a means for increasing interest towards the English language in form 7en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record